به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۲۱۳۹۴

کاپیتان خبرساز به ذوب‌آهن پیوست

کاپیتان خبرساز به ذوب‌آهن پیوست
گروه ورزشی:بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان دوباره شاگرد محمد ربیعی شد.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب آهن که یکی از فعالان نقل و انتقالات تابستانی بوده و پس از انتخاب محمد ربیعی به‌عنوان سرمربی، هفت سهمیه لیگ برتری خود را خیلی زود جذب کرد، امروز هم با کاپیتان فصل گذشته مس رفسنجان قرارداد بست.

مهرداد رضایی که فصل گذشته ۲۵ بازی برای مس رفسنجان انجام داد و سه گل به ثمر رساند، یک‌سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت ولی با توجه به درخواست ربیعی برای حضور در ذوب، مسیرش از جمع شاگردان ساکت الهامی جدا شد و پس از کش و قوس فراوان برای دریافت رضایت‌نامه، توانست آن را دریافت کند و رسما به ذوب‌آهن برود.این هافبک دفاعی در چهار سال گذشته عضو مس رفسنجان بود و صعود به لیگ برتر را همراه با محمد ربیعی تجربه کرد که حالا دوباره با نظر این سرمربی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست و قراردادش را رسمی کرد.

مهرداد رضایی که تجربه بازی در سیاه جامگان، پدیده، بادران و ... را دارد، با حضور در ذوب‌آهن سومین تجربه همکاری با ربیعی را در سه باشگاه مختلف به دست می‌آورد.باشگاه ذوب آهن تمام ۷ سهمیه لیگ برتری خود را در نقل و انتقالات تابستانی استفاده کرده و مجبور است مهرداد رضایی را به‌عنوان سهمیه فیفا پس از هشتم شهریورماه استفاده کند.
برچسب ها: مهرداد رضایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها