به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۲۲۲۱۲

جنگ دو رفیق پرسپولیسی علیه هم

جنگ دو رفیق پرسپولیسی علیه هم
گروه ورزشی:دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.به گزارش  خبرآنلاین، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان که طی دو فصل اخیر در الاهلی عربستان و در کنار یکدیگر کار را دنبال کرده بودند، اکنون در ترکیب دو تیم تراکتور و پرسپولیس روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و باید برای موفقیت تیم خود تلاش کنند.
 
دو مدافع اسبق پرسپولیس البته با پیراهن این تیم نیز چند فصل در کنار یکدیگر کار را دنبال کرده بودند و یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم محسوب می‌شدند. با این حال بعد از بازگشت از لیگ ستارگان قطر، کنعانی زادگان به پرسپولیس برگشت و شجاع خلیل زاده هم علیرغم شایعاتی که در خصوص بازگشت دوباره‌اش به جمع شاگردان یحیی گل محمدی وجود داشت، راهی تراکتور شد تا بار دیگر در کنار تبریزی‌ها کار را دنبال کند.

امشب و در دیداری حساس و هیجان انگیز اما این دو بعد از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و باید دید شرایط به سود کدام مدافع مدعی رقم خواهد خورد.پرسپولیس بعد از پیروزی در بازی اول خود اکنون امید زیادی به تکرار برد در تبریز همانند فصل گذشته و مقابل شاگردان پاکو خمس دارد و در سمت مقابل نیز شجاع خلیل زاده با بازوبند کاپیتانی سرخ‌ها تبریزی، نمی‌خواهد شکست دیگری را تجربه کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها