به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۲۴۲۹۸

فیفا رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را تعلیق کرد

گروه ورزشی: لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از سوی فیفا، فدراسیون جهانی فوتبال به طور موقت و برای سه ماه تعلیق شد.
فیفا رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را تعلیق کرد
روبیالس پس از بوسیدن لب‌های جنی هرموسو مهاجم تیم فوتبال زنان اسپانیا پس از پیروزی در فینال جام جهانی زنان مقابل انگلیس در سیدنی، از استعفا خودداری کرد. فیفا تصمیم گرفته است که لوئیس روبیالس را به طور موقت از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در سطح ملی و بین المللی تعلیق کند. روبیالس هدف انتقادهای گسترده قرار گرفته اما می‌گوید حاضر نیست از مقامش استعفا کند. او گفته است «این یک بوسه ناگهانی و خودجوش بود. از سر شوق، دوطرفه و با رضایت. نکته کلیدی همین است.»
اما خانم هرموسو ادعاهای او را رد کرده و گفته او رضایتی برای این بوسه نداده بود. فیفا گفته است «این تعلیق که از امروز اجرایی می‌شود، برای یک دوره ۹۰ روزه است.» فیفا همچنین به روبیالس یا هر نماینده فدراسیون فوتبال اسپانیا دستور داده است که از تماس با جنی هرموسو خودداری کنند.  فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته است تلاش کرده است با هرموسو، که با ۵۱ گل از ۱۰۱ بازی، بهترین گلزن زنان اسپانیا است، تماس بگیرد، اما ناموفق بوده است.
برچسب ها: فیفا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها