به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۲۴۷۴۳

ویدئویی قدیمی از دو هیولای هالیوود و بدنسازی

ویدئویی قدیمی از دو هیولای هالیوود و بدنسازی
گروه فیلم: آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون هر دو به عنوان هالیوودی‌های مشهور و بدنسازان حرفه‌ای شناخته می‌شوند. در این مطلب به بررسی مقایسه بدنی این دو هیولا می‌پردازیم.به گزارش سرخ نیوز، بدون شک آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون حجیمترین و مهمترین غول‌های عضلانی هالیوود هستند. آن‌ها نه تنها جزو نمادین‌ترین چهره‌های دنیای بدنسازی هستند بلکه فیزیک بدنی فوق العاده آن‌ها الهام بخش میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان است.
 
اگرچه ممکن است دوران موفق آن‌ها در ورزش حرفه‌ای گذشته باشد، اما این دو نفره همچنان با فیزیک بدنی فوق العاده‌شان به الهام بخشیدن و جذب مخاطبان ادامه می‌دهند.حالا به تازگی ویدئویی قدیمی از دواین جانسون و آرنولد شوارتزنگر در فضای مجازی دست به دست می‌شود که به معنای واقعی توانسته واکنش جامعه تناسب اندام و بدنسازی را برانگیزد.

این ویدئو تکان دهنده باعث شده تا بسیاری از طرفداران بدنسازی را که تمایل دارند از این دو افسانه الهام بگیرند، شگفت زده شوند.آرنولد شوارتزنگر و دواین جانسون که جزو نمادین‌ترین چهره‌های دنیای بدنسازی و همچنین صنعت سینما محسوب می‌شوند، همچنان طرفداران را با تناسب اندام و فرم عالی خود شگفت زده می‌کنند.

ویدئویی قدیمی که از عمر آن بیش از دو دهه می‌گذرد و به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که راک و ترمیناتور چه رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و به راحتی می‌توانند توجه اطرافیان را به خود جلب کنند.در دوره‌ای که تصور همه از هرکول بودن و داشتن هیکل عضلانی وجود شخصی مانند آرنولد شوارتزنگر بود، دواین جانسون به خوبی به همه نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند بر این بدنساز و بازیگر افسانه‌ای غلبه کرد.
....

در این ویدئو راک کت و شلوار بر تن دارد و از همه لحاظ حجیم‌تر از اسطوره بدنسازی به نظر می‌آید. در حالی که افزایش شهرت دواین جانسون باعث شد تا حرفه درخشان بدنسازی او تحت الشعاع قرار گیرد، این سفر و تجربه جدید باعث شد همه چیز تغییر کند و بعد جدیدی به زندگی دواین جانسون ببخشد.با این حال برخی از طرفداران به این نکته اشاره کرده‌اند که دلیل حجیم‌تر به نظر رسیدن جانسون ممکن است کت و شلوار و قد بلند او باشد و اینکه شوارتزنگر در آن زمان در بهترین فرم فیزیکی خود قرار نداشته است.

آرنولد شوارتزنگر که در اواخر دوران فعالیت خود در بدنسازی به یک بازیگر سینما و تلویزیون تبدیل شد، با فیزیک بدنی شگفت انگیزش توانست نقش مهمی را در معرفی این رشته ورزشی به رسانه‌های مطرح جهان داشته باشد. جوانترین قهرمان مستر المپیا در دوران اوج خود بسیار حجیم‌تر از دواین جانسون بود.

ویدئویی قدیمی از دو هیولای هالیوود و بدنسازی؛ آرنولد شوارتزنگر یا دواین جانسون، کدام بزرگتر هستند؟
او با داشتن وزنی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم، دارای عضلات بازوی ۵۰ سانتیمتری و عضلات سینه ۱۴۰ سانتیمتری بود. در عین حال راک هم وزنی مشابه داشت و دور بازهایش به ۵۰ سانتیمتر و عضلات سینه‌اش به ۱۲۵ سانتیمتر می‌رسید. با این حال در پایین تنه راک شرایط بهتری از آرنولد داشت و عضلاتش حجیم‌تر بود.این ابعاد و اندازه‌ها به وضوح نشان می‌دهد که ستاره فیلم ترمیناتور از نظر عضلانی حجیم‌تر از راک بود. در حالی که آرنولد به عنوان یک بدنساز با زیبایی شناختی عضلات در میان طرفدارانش محبوب است، نمی‌توان بدن برجسته دواین جانسون را هم نادیده گرفت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها