به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۲۴۹۸۳

رئیسی مرد آزمون پس‌داده است

رئیسی مرد آزمون پس‌داده است
گروه سیاسی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تشریح عملکرد دولت سیزهم در عرصه فرهنگ گفت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم عده‌ای می‌گفتند که این دولت مخالف فرهنگ و هنر است، اما امروز پررونق‌ترین دوره فرهنگی کشور است.
محمدمهدی اسماعیلی گفت: در صدر دولتی که امروز مسئولیت اجرایی امور را بر عهده دارد یک فقیه عالی‌مقام، یک دانشمند برجسته قرار گرفته است که از صحابی امام و رهبری است.
وی با بیان اینکه رئیسی مرد آزمون پس‌داده در برهه‌های مختلف است، ادامه داد: اگر به صحیفه امام خمینی (ره) رجوع کنید ایشان بسیاری از ماموریت‌های قضایی را به آقای رئیسی که در آن زمان جوانی بیست و چندساله بود واگذار می‌کردند.
وزیر فرهنگ دولت با تاکید بر اینکه شعار «دولت سیزدهم پر رونق‌ترین دوره فرهنگی کشور است» منبعث از مشی و سیره شخصی رئیس جمهور است، گفت: مقام معظم رهبری در اولین دیدار با مسئولان دولت سیزدهم در سال۱۴۰۰ از این شعار استقبال کردند.وی با یادآوری اینکه رئیس جمهور تا پایان سال اول دولت به همه استان‌های کشور سفر کردند، تصریح کرد: مشی مردمی یعنی اینکه دولتمردان خود را در میان مردم و موظف به پاسخگویی به مطالبات آحاد جامعه می‌دانند. در دولت مردمی هیچ شانیتی برای رئیس جمهور و وزرا جز خدمت و خدمتگزاری به مردم نیست.
 مردم فضایی را که در سال‌های پایانی دهه ۹۰ بر کشور حاکم شده بود فراموش نکرده‌اند و مهمترین اتفاقی که در نتیجه رای مردم به رئیسی افتاد، پر شدن شکافی بود که در اعتماد بین مردم و دولت به وجود آمده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها