به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۲۵۸۵۱

حمله وحشیانه فیل‌ها به موتورسیکلت /فیلم

حمله وحشیانه فیل‌ها به موتورسیکلت /فیلم
گروه فیلم: وقتی به فیل ها فکر می کنیم، به حیوان صلح جوی فکر می کنیم که به قدرتش معروف است. گفته می شود که فیل های آفریقایی “نماد سلطنت، حاکمیت، خرد قبیله ای و پیروزی هستند.” این فیل های عظیم الجثه نماد صلح بزرگ در زندگی بسیاری از مردم هستند.
 
به گزارش فرادید،فیل ها، بزرگترین حیوانات خشکی روی کره زمین، در میان موجودات پرشورترین موجودات هستند. شادی، خشم، اندوه، شفقت، عشق؛ بهترین احساسات در این توده های غول پیکر وجود دارد. طی سال‌ها تحقیق، دانشمندان دریافته‌اند که فیل‌ها قادر به تفکر پیچیده و احساسات عمیق هستند.

با این حال، باید به خاطر داشته باشیم که این حیوانات عظیم الجثه به دلیل جثه خود از قدرت زیادی نیز برخوردارند. ده حیوان بزرگ زمینی به راحتی فیل آفریقایی را فهرست می کنند.فیل های بوته ای آفریقایی بالغ می توانند به طول 24 فوت و وزن 11 تن برسند. روزانه، یک فیل باید تقریباً 350 پوند علف مصرف کند. فیل ساوانای آفریقایی نام دیگری برای فیل های بوته ای آفریقایی است. و به خوبی سزاوار جایگاهی در لیست 10 گسترده ترین حیوانات خشکی هستید. ”

ما در این ویدیوی یوتیوب که در بالا از پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی گرفته شده است، نمایش قدرت آنها را می بینیم. گروهی از فیل ها را می بینیم که با هم در جنگل سرگردان هستند. گروهی از موتورسواران متوجه این موضوع شده و توقف کرده اند تا ببینند چه خبر است.

صدای بلند موتورسیکلت ها احتمالا این فیل ها را ناراحت کرده است. در کمترین زمان ممکن، بزرگ‌ترین فیل‌ها را می‌بینیم که بدون هیچ دلیلی به سمت این موتورسواران حمله ور می‌شوند. یکی از فیل ها نه تنها آنها را بدرقه می کند، بلکه می بینیم که به مردی سوار بر موتورسیکلت می رسد که متوقف شده است. فیل این موتورسیکلت را طوری لگدمال می کند که انگار چیزی در مقابلش نیست. فیل تا زمانی که کارش تمام شود به کوبیدن آن ادامه می دهد و سپس می رود.
....
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها