به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۲۶۲۵۲

سپاهان از عیسی و دابو دست نمی‌کشد

سپاهان از عیسی و دابو دست نمی‌کشد
گروه ورزشی: باشگاه سپاهان با پوستری از فرشاد احمدزاده که در پشت او برایان دابو و عیسی آل‌کثیر دیده می‌شوند، به استقبال دیدار دوستانه برابر زنیت رفته است.
به گزارش ورزش سه، طرح این پوستر در حالی روی حضور عیسی آل‌کثیر و برایان دابو متمرکز شده است، که این دو بازیکن به دلیل موانع مربوط به قوانین جدید فوتبال ایران در رابطه با سقف قرارداد، کارت بازی‌شان در لیگ برتر صادر نشده و به همین دلیل در ۴ هفته ابتدایی مسابقات غایب بوده‌اند. این در حالی است که مدیران باشگاه سپاهان این روزها تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند، تا سرانجام پس از هفته‌ها و در آستانه شروع مسابقات آسیایی مشکل این دو بازیکن حل شود، اما نه تنها فدراسیون و سازمان لیگ از مواضع خود کوتاه نیامده‌اند، که در این بین ورود ٣ باشگاه تراکتور، استقلال و پرسپولیس و شکایت از سپاهان کار را سخت‌تر هم کرده است.
 
در میان این حواشی نماینده فوتبال ایران ساعتی پیش اصفهان را به مقصد روسیه ترک کرده، تا در دیداری دوستانه به مصاف زنیت‌سنپترزبورگ برود. این دو تیم در راستای پیمان خواهرخواندگی‌ای که امضا کرده‌اند، در اواخر بهمن ماه نیز در نقش جهان به مصاف هم رفتند که آن مسابقه با پیروزی ٢ بر صفر سپاهان تمام شد.
برچسب ها: سپاهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها