به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۲۷۰۳۸

در انتظار تمرین تاریخی سویا با حضور راموس

در انتظار تمرین تاریخی سویا با حضور راموس
گروه ورزشی:سرخیو راموس در تمرین روز جمعه سویا حاضر نبود و در سالن وزنه کار خود را دنبال کرد.به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از جذاب‎‌‌ترین نقل و انتقالات پنجره تابستانی اروپا بازگشت راموس به سویا بود. پسر زاده اندلس با وجود پیشنهادات سفت و سختی که از عربستان و به ویژه الاتحاد رقیب سپاهان در آسیا داشت، تصمیم گرفت در اروپا بماند. او در 37 سالگی به اولین تیم خود و در واقع تیم زادگاهش بازگشت تا احتمالا فوتبالش را در اندلس تمام کند.

البته علاقمندان به فوتبال همچنان در انتظار لحظه تاریخی اضافه شدن راموس به تمرینات سویا هستند. او روز جمعه در سالن وزنه کارش را جدا از بازیکنان دیگر تیم دنبال کرد و به نظر می‌رسد روز شنبه اولین جلسه تمرینی خود را با این تیم پشت سر بگذارد.

راموس در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۰۵ بدل به آخرین خرید مهم دوره اول مدیریت پرز در رئال مادرید شد؛ بازیکنی که پیش از ۲۰ سالگی وارث شماره ۴ هیرو بزرگ در رئال مادرید شد و تمام جام‌های ممکن را با رئال به دست آورد. او حالا در بازگشت به سویا یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان لالیگا است.تیم سویا روز یکشنبه 26 شهریورماه در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لالیگا در خانه از لاس‌پالماس پذیرایی خواهد کرد و به احتمال زیاد راموس در این مسابقه اولین بازی خود را پس از بازگشت به تیم زادگاهش انجام خواهد داد.
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها