به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۲۷۲۰۱

اعتراف گلادیاتوری «پل مسکال»

اعتراف گلادیاتوری «پل مسکال»
گروه رهنگی:پل مسکال بازیگر اصلی قسمت دوم «گلادیاتور» می گوید دیداری با راسل کرو بازیگر نسخه اصلی فیلم نداشته است.به گزارش صبا، او دلیل عدم دیدار و صحبت با کرو را در متفاوت بودن داستان دو قسمت اول و دوم می‌داند.

به گفته بازیگر: «زمان بازی در گلادیاتور ۲ هیچ تماس و برخوردی با کرو نداشتم. نمی‌دانم اگر دیداری با هم داشتیم، درباره چه چیزی می‌خواستیم حرف بزنیم. برای همین، به دنبال آن نبودم که او را پیدا کنم. کاراکترهای ما در این دو فیلم کاملا متفاوت از یکدیگر است و صحبت‌ها و نظراتش در رابطه با شخصیتی که در نسخه اصلی داشت، کمکی به من و نقش من نمی‌کرد. البته خیلی دوست داشتم اگر دیداری صورت می‌گرفت، داستان‌هایی از صحنه فیلمبرداری فیلمش برایم تعریف می‌کرد و از حس و حالش می‌گفت.»

از قرار معلوم، راسل کرو هم انتظار این را نداشت که مسکال با او تماس بگیرد و درباره فیلم با وی صحبت کند.
او که برای بازی در نقش ماکسیموس فرمانده نظامی نسخه اصلی اسکار بهترین بازیگر مرد سال را گرفت، اعلام کرده نه ریدلی اسکات کارگردان فیلم و نه هیچ یک از عوامل دست اندرکار گلادیاتور ۲ با وی تماسی نداشته‌اند.
کرو هم روی این نکته تاکید کرده که داستان دو قسمت اول و دوم هیچ ارتباطی با هم ندارند و در دو دنیای جداگانه سیر می‌کنند.

پل مسکال در گلادیاتور ۲ در قالب شخصیت لوسیوس خواهرزاده کومودوس (که در نسخه اصلی واکین فونیکس نقش او را به عهده داشت) بازی می‌کند و داستان آن چندین سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد.
او در مصاحبه با رسانه‌های گروهی هم چنین اعتراف کرده که حضور سر صحنه فیلمبرداری فیلمی از اسکات برایش بسیار ترسناک بوده است.

مسکال می‌گوید: «گلادیاتور فیلمی است که همه آن را می‌شناسند و بسیار دوستش دارند. به همین دلیل، حضور در قسمت دوم آن برایم با دلهره و تردید همراه بود. می‌دانم که همگان این دو قسمت را با هم مقایسه خواهند کرد و امیدوارم نمره قبولی را از منتقدان و تماشاگران بگیرم.»انتخاب مسکال برای بازی در قسمت دوم این درام تاریخی پرتنش، با واکنش تعجب آور منتقدان و حرفه‌ای های سینما همراه بوده است.

این بازیگر قبل از گلادیاتور ۲ در فیلم‌های نه چندان مظرحی چون بازی کرده است.به‌جر مسکال، بازیگرانی چون دنزل واشنگتن، کانی نلسون،درک جاکوبی، دجیمون هونسو و پدرو پاسکال هم در گلادیاتور ۲ حضور دارند.این محصول گران قیمت کمپانی پارامونت برای اکران عمومی در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ آماده می‌شود.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها