به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۲۸۳۹۶

انتشار کتاب ترانه‌های «کازوئو ایشی‌گورو»

انتشار کتاب ترانه‌های «کازوئو ایشی‌گورو»
گروه فرهنگی:کتابی از مجموعه ترانه‌هایی به قلم «کازوئو ایشی‌گورو» سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.
به گزارش ایسنا، مجموعه‌ای از ترانه‌هایی که «کازوئو ایشی‌گورو»، نویسنده برجسته برنده جایزه نوبل ادبیات برای «استیسی کنت» خواننده آمریکایی جاز نوشته است، سال آینده به چاپ خواهد رسید.

«ایشی‌گورو» که علاوه بر نوبل ادبیات، دریافت جایزه ادبی «بوکر» را در کارنامه خود دارد و تاکنون هشت رمان از جمله «هرگز رهایم مکن»، «بازمانده روز»  و «کلارا و خورشید» را منتشر  کرده است، کتاب «تابستانی که زیر باران در اروپا سفر کردیم: ترانه‌هایی برای استیسی کنت» را در هفتم مارس سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد کرد.
کتاب جدید «ایشی‌گورو» ۱۶ ترانه به همراه تصویرگری‌های سفارشی اثر «بیانکا بگنارلی»، هنرمند ایتالیایی و یک مقدمه به قلم «ایشی‌گورو» را شامل می‌شود.

آشنایی این دو هنرمند پس از انتخاب یکی از آهنگ‌های «کنت» توسط «ایشی‌گورو» در یکی از برنامه‌های رادیویی «بی بی سی» در سال ۲۰۰۷ آغاز شد. «کنت» که در آن زمان یکی از طرفداران «ایشی‌گورو» بود و دو رمان این نویسنده را مطالعه کرده بود، از این نویسنده تشکر کرد و در نهایت همکاری این دو هنرمند به خلق آلبومی منجر شد که در سال ۲۰۰۷ نامزد جوایز گرمی شد.

«ایشی‌گورو» در جوانی خود را یک خواننده و ترانه‌سرا در نظر می‌گرفت، اما زمانی که در سال ۱۹۸۰ در دانشگاه ایست آنگلیا تحصیل می‌کرد، به این نتیجه رسید که باید بین رمان‌نویسی و ترانه‌سرایی یکی را انتخاب کند.کتاب جدید این نویسنده ترانه‌هایی را که «ایشی‌گورو» از سال ۲۰۰۷ تاکنون برای «کنت» نوشته است شامل می‌شود و توسط انتشارات «فابر» منتشر خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها