به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۲۸۵۳۸

رکورد جالب استقلال خوزستان در لیگ برتر

رکورد جالب استقلال خوزستان در لیگ برتر
گروه ورزشی:سیروس پورموسوی در بازگشت دوباره به لیگ برتر استراتژی جالبی را در خصوص لیست این تیم در نظر گرفته و یکی از بومی‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شوند.به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بومی‌ترین تیم لیگ بیست و سوم پس از صعود موفقیت‌آمیز شاگردان سید سیروس پورموسوی به لیگ برتر محسوب می‌شود و مربی باتجربه آبی‌ها شرایط مناسبی را برای بومی‌های این استان برای تجربه حضور در لیگ برتر در نظر گرفته است. اتفاقی که پیش از این نیز از سوی وی مورداستفاده و در نهایت نتیجه داده بود.

در این فصل از رقابت لیگ برتر باشگاه استقلال خوزستان در راستای سیاست‌های جذب بازیکن مستعد بومی و جوان برنامه‌ریزی کرده است و پورموسوی تفکرات بومی‌ و جوانان‌گرایی خود را به صورت تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جویای نام در بدنه تیم تزیق کرده است که این امر مهم با استقبال هواداران خوزستانی همراه شده است.

پورموسوی با جذب و نگه داشتن بازیکنانی همچون محمد طیبی، رحیم زهیوی، عقیل کعبی، علی هلیچی، حسن پور حمیدی، بهروز بارانی، علیرضا خشکفا، رضا دهقانی، حسین ساکی، آرش مهری بابادی، علیرضا کاظمی بابااحمدی، محمود مطلق زاده، احمد عبدالله‌زاده، امیر حسین جلالی‌وند، امید افشین و حضور ۷ بازیکن از رده پایه‌های باشگاه یکی از بومی‌ترین تیم‌های لیگ برتر را راهی مسابقات این فصل خواهد کرد.

استقلال خوزستان که طی چهار هفته ابتدایی لیگ یک امتیاز کسب کرده، با بدشانسی بزرگی نیز مواجه بوده و دو بار در دقایق پایانی امتیازات خود را از دست داده و اکنون در تعطیلات لیگ و با بازیابی روحی امیدوار است در شروع مجدد به نتایج دلخواه دست یافته و از پایین جدول فاصله بگیرد. آنها فصل گذشته در ماراتنی جذاب و با حمایت هواداران خود موفق شدند جواز صعود را به دست بیاورند و باید دید فصل جدید برای آبی‌پوشان به چه شکل دنبال خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها