به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۲۹۵۱۸
جانملکی:

از صدرنشینی در گروه الهلال خوشحالیم

از صدرنشینی در گروه الهلال خوشحالیم
گروه ورزشی:مدافع جوان نساجی مازندران انرژی فوق العاده قرمز پوشان قائمشهری را مهم‌ترین عامل موفقیت تیمش می‌داند.به گزارش "ورزش سه"، نساجی در بین نماینده‌های ایران تنها تیمی بود که موفق به پیروزی در بازی‌های آسیایی شد. امیر مهدی جانملکی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: توانستیم در بازی اولمان یک برد خیلی خوب را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

در ابتدا شناخت کافی از تیم هندی نداشتیم اما در هفته‌های گذشته کادر فنی خیلی تلاش کردند و توانستند آنالیز خوبی را به ما انتقال دهند، این خیلی کمک‌مان کرد و توانستیم در بازی خیلی راحت‌تر باشیم و با شناخت کافی نسبت به تیم هندی توانستیم با یک برد و نتیجه خوب از هند برگردیم.

او در خصوص اولین برد نساجی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستیم در اولین تجربه‌مان اولین برد آسیایی نساجی را به دست بیاوریم. خودم شخصا باعث خوشحالی‌ام است که در اولین قهرمانی نساجی سهم کوچکی داشتم و همین‌طور در اولین برد آسیایی نساجی. امیدوارم بتوانیم اولین‌های بزرگتری به هواداران نساجی هدیه بدهیم که لیاقت‌شان خیلی بیشتر از این‌هاست و واقعا همه دلخوشی‌شان همین تیم است.
مدافع میانی قرمزهای مازندرانی در خصوص درگیری بازیکنان این گونه توضیح داد: آن صحنه حرکت غیرورزشی بازیکن تیم هندی بود که باعث درگیری شد که خودش هم متوجه این موضوع شد و عذرخواهی کرد‌. به هر حال چیزی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد و این صحنه‌ها همیشه هست و فکر نمی‌کنم چیز خاصی بوده باشد.

جانملکی در مورد صدرنشینی نساجی در گروهی که الهلال هم وجود دارد، بیان کرد: الان نمی‌توانیم درباره صدرنشینی صحبت کنیم. ما تمام برنامه‌مان این است که بازی به بازی جلو برویم و هدفمان این است که بازی به بازی بهتر بشویم و بتوانیم نتایج خیلی بهتری را کسب کنیم. امیدواریم که بتوانیم با نتایج خیلی خوب به دور بعدی صعود کنیم. ما باید واقع‌بین باشیم و بدانیم که قرار است مقابل تیم‌های متمولی بازی کنیم. برای مثال الهلالی که نیمار را در اختیار دارد. با این حال ما در چنین گروهی فعلا صدرنشین هستیم و این مایه خوشنودی است.

جانملکی در پایان افزود: صحبت پایانی‌ام با هواداران است؛ دوست دارم مثل همیشه که پشت تیمشان بودند و انرژی فوق العاده به ما می‌دادند امسال هم همین‌طور باشد، حتی امسال واقعا به کمکشان احتیاج بیشتری داریم که بتوانیم نتایج خیلی بهتری را در بازی‌های سخت پیش رویمان داشته باشیم و همین‌طور بتوانیم نتایج قابل قبولی هم در لیگ و هم در مسابقات سخت آسیایی به دست بیاوریم و دلشان را شاد کنیم.جا دارد بگویم آقای رحمتی خودش هم به عنوان بازیکن و هم مربی تجربه زیادی در آسیا دارد و خیلی توانسته کمکمان کند که بتوانیم از لحاظ روحی آماده این بازی سخت و اولین تجربه‌مان باشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها