به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۳۰۴۴۱

فیلم جدید پژمان جمشیدی رقیب «فسیل» شد

فیلم جدید پژمان جمشیدی رقیب «فسیل» شد
گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «هتل» تازه‌ترین کمدی سید مسعود اطیابی با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی جدی‌ترین رقیب «فسیل» محسوب می‌شود که از صبح چهارشنبه پنجم مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.
 
مسعود اطیابی که در کارنامه‌اش کمدی‌های پرفروشی چون «خروس جنگی» ، «تگزاس ۱ و ۲» ،«دینامیت» ، «انفرادی» و «بخارست» دیده می‌شود، اواخر سال گذشته به تهیه‌کنندگی محمد شایسته کمندی جدید خود با عنوان «هتل» را در جزیره کیش جلوی دوربین برد.
 
این فیلم در بین کمدی‌های قبلی اطیابی کارمتفاوتی محسوب می‌شود و داستان جذاب و هیجان‌انگیزی دارد. پژمان جمشیدی همراه با محسن کیایی که پیش از این درکمدی‌های پرفروش «لونه زنبور» و «دینامیت» با هم کارکرده‌بودند در این فیلم نیز در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک کمدی پرفروش دیگر را به کارنامه‌ کاری‌شان اضافه کنند.
 
 
اطیابی در فیلم «هتل» در کنار جمشیدی و کیایی از ترکیب متفاوتی استفاده کرده است. نقش‌های اصلی زن این فیلم را ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه‌لقا باقری و مریم وحید زاده و فرزانه قاسم‌زاده برعهده دارند. سام نوری، جواد پولادی و غلامرضا نیکخواه هم دیگر بازیگران فیلم «هتل» هستند.این فیلم داستان یک هتل پرماجراست که با حضور مهمان‌هعای ناخوانده اتفاقات عجیبی در آن می‌افتد. در خلاصه داستان فیلم آمده است :«کی بهشت و ول می‌کنه میره جهنم»«هتل» به تهیه‌کنندگی محمد شایسته تولید شده او پیش از این در عرصه کمدی فیلم‌های «قانون مورفی» را به کارگردانی رامبدجوان و «زیر نظر» را به کارگردانی سید مجحید صالحی تهیه‌تولید کرده است.
برچسب ها: پژمان جمشیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها