به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۳۱۳۱۷

طالبان دو روزه اصفهان را فتح می‌کند!

طالبان دو روزه اصفهان را فتح می‌کند!
گروه سیاسی: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ما اکنون در افغانستان با گروهی به عنوان حاکم مواجهیم که خود را علیرغم تمام امتیازات بیجائی که گرفته است از ما طلبکار می‌داند! با اینکه افاغنه موجود در ایران سالانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان آب مصرف می‌کنند طالبان حاضر نیست حقابه هیرمند را به ما بدهد.
با اینکه در سال ۳۰ هزار میلیارد تومان برای اتباع افغانی هزینه نان و گاز و برق و... می‌دهیم، آن‌ها ما را تهدید می‌کنند که دو روزه اصفهان را فتح می‌کنیم و باید در مجلس نماینده داشته باشیم و مسئولین ایرانی حق ندارند حتی در ایران به ما بگویند چه کنید و چه نکنید و کجا بروید و کجا نروید. عجیب‌تر اینکه در داخل نیز اصحاب تطهیر، انتقاد کنندگان را افغان‌ستیز می‌نامند!
این روزنامه افزود: مشکل اصلی این است که استراتژی نظام جمهوری اسلامی در برابر طالبان، اشتباه است. کسانی که به طالبان به عنوان یک جنبش ضدآمریکائی نگاه می‌کنند و حاضر نیستند این واقعیت را بپذیرند که طالبان مهره آمریکا و صهیونیسم در منطقه هستند، نباید در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری کشورمان حضور داشته باشند. اگر این افراد از مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری طرد شوند، قطعاً با تکیه بر دیپلماسی هوشمند و فعال می‌توان خطر را دفع کرد بدون آنکه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به افغان‌ستیزی متهم شوند.

 
برچسب ها: افغانستان

۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۵:۵۷
تشویش کننده و ادعا کننده هردو غلط کردهاند. (437870)
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۶:۲۳
وقتی خوبی از حد بگذر نادان خیال بد کند ولی هیج وقت نباید ملتی که حاضر نشده در مملکت خودش بایستد و دفاع کند حاضر باشد برای ما قدمی بردارد پس باید هوشیار بود (437871)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۱۹:۴۳
میخواهند ماجرای ایجاد اسرائیل دوباره به صورت جدید در ایران بوجود بیاد در اکثر کشورهای مهاجر پذیر وپناهنده دهند به مردم کشورهای دیگر این حرف ها مطرح نیست افغان ها قصد اشغال ایران را دارند لازمه دولتمردان با هوشیاری این موضوع دروغین را بر طرف کنند. طللان بیجا کردن ایران را تحدید میکنند (437877)
ساسان...ک
Germany
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۲۰:۴۶
گنده تر از شما که صدام بود هیچ غللطی نتواتست بکند شما که در مقابل شیر بچه های ایران علف هرز هستید (437882)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۲۲:۵۹
عجله نکنید،دیری نخواهد پایید که آذربایجان ،عراق و......... ادعای فتح تمام ایران خواهدکرد و به مسئولین وفرماندهان و... حتما اجازه خواهند داد که انقلاب صادر و کماکان ندای اسلام درجهان باشند و ..... (چون حفظ یه چیزایی از اوجب واجباتست و الا دنیا و مملکت و آب وخاک و... که ارزش کثیف کردن خون‌مان ندارد پس بهتره عصبانی نشید و بزارید مسئولین گرام مشغول صدور و حفظ انقلاب و نظام باشند باکمال خونسردی!) (437886)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۲۳:۱۵
باسلام خدا را شکر حداقل این یک رسانه واقعا ییک حرف واقعی زد ،،،،درود بر شرفتون که واقعیت را مینویسید،، (437887)
هامون
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۲۳:۱۸
شک نکنیدکه با نیروهای داخل ایران که دارندیک روزه فتح میکنندچون امریکاهم پشتشون میادتا شما باشیددیگرشاه سلطان حسین صفوی رامسخره نکنید.. (437888)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۲۳:۲۳
دقیقا داستان طالبان وافاغنه شده داستان تعرض وتهدید صدام قبل از حمله به کشورمان ،،،که مسولین ان زمان هم دقیقا همین رفتاری که با افغانه میشود را میکنن که همش در برابر تعرضات وخطرات صدام میگن اشکال نداره فقط کسی جواب صدام را ندهد مبادا بیشتر ناراحت شود وبه کشور حمله کند ،،،که اخرش ان شد که دیدیم،،، (437889)
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۵۶
عمق استراتژیک رو فراموش نکنید. (437906)
من یک اصفهانی هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۴۷
طالبان بدانند و آگاه باشند گر چه شیر نشسته است اما دلیل بر آن نیست که او خفته است و در زمان خود درنده و قوی خواهد بود و در میدان نبرد خود را نشان خواهد داد
کلاغ هم خیلی غار غار می کند ، پس مواظب باش بموقع خود ما اصفهانی ها از ناموس و کشورمان علاوه بر دفاع دشمن را تکه تکه خواهیم کرد
یا رب و یا اله و یا صاحب الزمان ادرکنی (437914)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها