به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۳۱۹۳۰

ویلاهای استثنایی: زندگی در بزرگ‌ترین و لوکس‌‌ترین ویلاهای تهران

گروه کسب و کار: زندگی در بزرگترین و لوکس ترین ویلاهای تهران، تجربه ای منحصر به فرد برای افشار خاصی از جامعه است. تهران، کلان شهری پرجمعیت است که دارای ویلاهای استثنایی برای افراد خاصی است که در شمال شهر زندگی می‌کنند.
ویلاهای استثنایی: زندگی در بزرگ‌ترین و لوکس‌‌ترین ویلاهای تهران
محله هایی مانند اقدسیه، الهیه، فرمانیه، فرشته، سعادت آباد دارای بیشترین ویلاهای لوکس در تهران هستند. طراحی این ویلاها، منحصربه فرد است و جزو گران ترین املاک مسکونی در این شهر می‌باشد. به طوری که، با قیمت تنها یک مترمربع از این ویلاها می‌توان یک واحد آپارتمان ۴۰ متری در مناطق جنوبی شهر، خریداری کرد. اجاره این ویلاها نیز بسیار بالا است، به طوری که، مبلغ اجاره و رهن کامل ویلاهای لوکس پایتخت، با قیمت خرید چندین خانه در مناطق جنوبی تهران برابر است. در ادامه، برخی از ویلاهای استثنایی پایتخت را توسط کی خوبه مورد بررسی قرار می‌دهیم، با ما همراه باشید.

شیک ترین‌ و لوکس ترین ویلاهای تهران و برج های تجاری فوق لاکچری در الهیه
برج نارسیس، یکی از لوکس ترین برج های مسکونی و اداری پایتخت است که در محله الهیه واقع شده است. اگر قصد خرید برج را دارید و مشکلی بابت پرداخت هزینه بالا ندارید، پیشنهاد ما، خرید واحد تجاری و مسکونی در این برج است. ساختمان نارسیس لوکس ترین واحدها را در تهران دارد و جزو گران قیمت ترین املاک مسکونی در ایران به شمار می‌رود. الهیه، یکی از محله های فوق لاکچری در تهران است که دارای ویلاها و برج های گران قیمتی است. خرید و فروش واحد تجاری نیز در این محله، رشد زیادی داشته است.
برج نارسیس در الهیه، دارای ۳۰ واحد مسکونی با متراژی بین ۲۰۰ الی ۳۳۰ مترمربع است که به صورت بسیار لوکس و مدرن طراحی شدند. این ساختمان جذاب دارای ۹ طبقه است که طبقات بالایی آن، دارای قیمت بیشتری هستند. این برج دارای ۶۰۰ مترمربع لابی است که بسیار زیبا و لوکس طراحی شده است. از دیگر امکانات برج نارسیس، می‌توان به ۱۰۰ متر مربع استخر، ۱۸۵۰ متر مربع مشاعات و ۱۰۰۰ متر مربع سالن ورزشی است. نمای برج نارسیس، بسیار مدرن و چشمگیر طراحی شده است.
یکی دیگر از لوکس ترین و مجلل ترین ویلاهای تهران نیز در محله الهیه وجود دارد. این ویلا با مساحت ۲ هزار متر مربع دارای امکانات پیشرفته‌ای مانند روف گاردن، چندین خواب مستر، سالن ورزشی بزرگ و استخر است.

پنت‌هاوس و ویلاهای فوق لاکچری در خیابان فرشته



خیابان فرشته، یکی از گران قیمت ترین و لوکس ترین خیابان های تهران است. ویلاها و خانه های لاکچری زیادی در این خیابان قرار گرفته است که مناسب اقشار خاصی از جامعه هستند. فرشته، یکی از بهترین خیابان‌های تهران برای زندگی و تجارت است.
برج پارامیس در خیابان فرشته واقع شده است و جزو لاکچری ترین برج های تهران به شمار می‌رود. این ساختمان لوکس، دارای ۱۳ طبقه و یک پنت هوس ۵۴۰ متری می‌باشد. طبقات معمولی این ساختمان دارای واحدهایی به متراژ ۴۵۰ متر مربع می‌باشد. این برج شیک در تهران، طبق اصول معماری روز دنیا طراحی شده است. از دیگر امکانات رفاهی این برج، می‌توان به استخر ۳۰۰ متری، سالن ورزشی ۱۰۰ متری، لابی ۵۰۰ متری و ۲ هزار متر مربع مشاعات اشاره کرد.

برج فوق لاکچری رولکس در فرمانیه تهران
محله فرمانیه، یکی از محلات شمال شهر تهران است که برج های تجاری و مسکونی لوکسی در آن واقع شده است. یکی از مهم ترین و لاکچری ترین برج های منطقه فرمانیه، برج ۱۶ طبقه ای رولکس است. این ساختمان دارای ۵۲ واحد مسکونی با متراژ های مختلف می‌باشد.‌ کوچکترین واحد این برج دارای مساحتی به متراژ ۱۳۰ متر مربع است و بزرگترین آن، دارای متراژ ۳۰۰ مترمربع است.
برج لوکس رولکس دارای استخری مجهز با متراژ ۷۰۰ متر مربع می‌باشد و دارای ۶۰۰ متر لابی است. همچنین، این ساختمان زیبا دارای سالن ورزشی مدرن به مساحت ۱۰۰ متر مربع است.

گران ترین ویلاها و برج ها در منطقه نیاوران



محله نیاوران، یکی از گران قیمت ترین محله های تهران است که دارای ویلاهای لوکس است. این محله، یکی از زیباترین و آرام‌ترین محله های تهران است. ویلاهای استثنایی متعددی با قیمت‌های عجیب و غریب در این منطقه وجود دارد. برای مثال، یکی از ویلاهای این منطقه دارای مساحت زیربنا به متراژ ۸۰۰ مترمربع و باغی به مساحت ۱۸۷۰ متر است. این ویلا یکی از مجهز ترین ویلاهای تهران است که دارای امکاناتی مانند مستر خواب، استخر، سونا، جکوزی و چیلر است.
برج آلتون در نیاوران، یکی از مجلل ترین برج‌های این محله است که دارای ۲۴ طبقه و دو پنت هوس با متراژ ۵۰۰ و ۶۴۰ متر مربع می‌باشد. این ساختمان دارای مشاعاتی به مساحات 10000 متر مربع است که بسیار زیبا طراحی شده است. همچنین، این برج دارای امکانات رفاهی مختلفی همچون استخر، پارکینگ اضافه، لابی، فضای سبز، سالن ورزشی مجهز، فواره آب و مجسمه‌های زیبایی می‌باشد که برج آلتون را به یکی از مدرن ترین برج پایتخت تبدیل کرده است.
می‌توان گفت که تهران، گران قیمت ترین ویلاهای لوکس را در ایران دارد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

در نهایت
زندگی در بزرگ‌ترین و لوکس‌ها ترین ویلاهای تهران بسیار دلنشین است. اما فقط افراد کمی در ایران توانایی مالی خرید این املاک خاص را دارند. شما می‌توانید با کمک سایت کی خوبه، سایت های خرید و فروش واحد تجاری را شناسایی کنید و نطرات کاربران آن‌ها را بررسی کنید. همچنین، اگر قصد خرید برج را دارید، پیشنهاد ما این است که با کی خوبه، سایت های معتبر خرید برج و املاک مسکونی را پیدا کنید و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها