به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۳۲۱۱۹

دی کاپریو کاراکتر منفی «بتمن»

دی کاپریو کاراکتر منفی «بتمن»
گروه فرهنگی:شایعات قوی حکایت از بازی لئوناردو دی کاپریو در نقش یکی از کاراکترهای منفی شناخته شده فرانچایز «بتمن» دارد.به گزارش صبا، اگر همه چیز بخوبی پیش برود این بازیگر در قالب شخصیت شرور ریدلر _طراح معما_ ظاهر خواهد شد. منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر خبر می‌دهند که مدیران این کمپانی سخت مشتاق همکاری با دی کاپریو در این رابطه هستند. همین منابع تائید کرده‌اند که صحبت‌هایی هم بین طرفین صورت گرفته، که فعلا به نتیجه دلخواه نرسیده است.

تلاش رسانه‌ها برای صحبت با مدیران برادران وارنر و دی کاپریو در این باره هنوز به جایی نرسیده است. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که چند روز قبل، «دیوید اس گویر» فیلمنامه‌نویس هم در مصاحبه‌ای در این رابطه حرف زد. فیلمنامه‌نویس سرشناس سینما که قسمت اول تریلوژی بتمنی کریستوفر نولان را نوشته، از علاقه برادران وارنری‌ها به حضور دی کاپریو در این پروژه صحبت کرده و می‌گوید:« مدیران کمپانی از من درخواست کردند که کاراکتر «ریدلر» را در دل داستان «بتمن» نولان بگنجانم. آنها می‌خواستند دی کاپریو این نقش را بازی کند. اما من حاضر به انجام چنین کاری نشدم. دلیلم این بود که در مجموعه بتمن هیچ کاراکتری نباید بزرگتر و مهم تر از شخصیت بتمن به نمایش درآید.».

کاراکتر «ریدلر» در داستان کمیک استریپی «بتمن»، موجودی موذی و زیرک است که مدام با طرح معماهای سخت برای بتمن، دردسرهای زیادی برای این ابرقهرمان خلق می‌کند.برخلاف بقیه کاراکترهای شرور و خبیث داستانهای ابرقهرمانانه، ریدلر در ذات خود خبیث است و در ظاهر بسیار شیطان و دلقک‌گونه به نظر می‌رسد.جیم کری در دوران اوج خود در دهه هشتاد میلادی، نقش کاراکتر «ریدلر» را در «بتمن برای همیشه» جوئل شوماکر بازی کرد. این فیلم که سال ۱۹۹۵ به روی پرده سینماها رفت، جرج کلونی را در نقش بتمن داشت و نتوانست فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها داشته باشد.

تمام صحبت‌های مربوط به حضور احتمالی دی کاپریو در نقش «ریدلر» در «بتمن» بعدی سینما در حالی است که هنوز فیلمنامه‌ای برای این فیلم در دست نیست. در عین حال، هنوز اعتصاب اتحادیه بازیگران هالیوود ادامه دارد و طبیعی است که تا پایان این اعتصاب، دی کاپریو نمی‌تواند قرارداد بازی در هیچ فیلم تازه‌ای را امضا کند.
از این بازیگر هم اکنون درام افشاگرانه و اجتماعی «قاتلان ماه گل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی آماده نمایش عمومی است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها