به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۳۲۹۸۹

این مدافع می‌خواهد بلیت قطر را بگیرد

این مدافع می‌خواهد بلیت قطر را بگیرد
گروه ورزشی:محمد دانشگر بار دیگر در فهرست تیم ملی فوتبال ایران جا گرفته است.به گزارش "ورزش‌ سه"، امیر قلعه‌نویی از زمان حضور در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اینکه شاکله اصلی تیم سال‌های گذشته را حفظ کرده، به مرور در حال اضافه کردن نفرات مدنظر خود هم هست.

پس از بازیکنانی نظیر شهریار، رضا اسدی و علیرضا علیزاده که در اردوهای فرودین و خرداد ماه اولین بازی خود را برای تیم ملی برگزار کردند، در اردوی مهر ماه نوبت به محمد دانشگر رسید تا این مدافع شاخص لیگ برتر فوتبال ایران طی سال‌های اخیر هم در مصاف با بلغارستان اولین بازی رسمی خود را با پیراهن تیم ملی تجربه کند. او در مصاف با آنگولا برخلاف بازی با بلغارستان که دقایق کمی فرصت به او داده شد، از ابتدا وارد زمین شد.

از آن اردو تاکنون محمد دانشگر فقط یک بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته، اما به نظر می‌رسد توانسته خود را در ماتریس امیر قلعه‌نویی جا بیندازد و حالا این مدافع 28 ساله و 185 سانتی‌متری که احتمالا خیلی زودتر از این‌ها هم می‌توانست در سطح ملی بازی کند، بسیار امیدوار است تا یکی از نفراتی باشد که برای پوشش قلب خط دفاعی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار بگیرد.
برچسب ها: محمد دانشگر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها