به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۴۴۰۵

خودروی اسپورت برقی مک‌لارن در آتش سوخت

خودروی اسپورت برقی مک‌لارن در آتش سوخت
گروه فیلم:ین لحظه‌ای است که یک خودروی اسپرت پلاگین هیبرید مک‌لارن ۱۹۰۰۰۰ پوندی در حین تست رانندگی آتش می‌گیرد.
.....
به گزارش فرارو، مک‌لارن آرتورا - اولین خودروی برقی این غول خودروسازی سوپراسپرت - در حالی که تنها یک مایل از نمایندگی موتور بیرون آمده بود در شعله‌های آتش سوخت.تصاویر بقایای سوخته اسپرت پلاگین هیبرید مک‌لارن را نشان می‌دهد که امسال به دلیل خطر آتش سوزی در ایالات متحده فراخوان شد.

خدمه آتش نشانی لیدز انگلیس درست قبل از ساعت ۱۴:۳۰ دیروز به محل آتش سوزی اعزام شدند.خودرو در حال آزمایش با مشتری و کارگر نمایشگاه بوده که ناگهان آتش گرفت. هر دو سرنشین بدون هیچ آسیبی فرار کردند.
مک‌لارن آرتورا - که می‌تواند تنها در ۲.۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۰۵ مایل در ساعت باشد - حدود یک مایل با نمایندگی مک‌لارن در لیدز فاصله داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و نجات یورکشایر غربی گفت: ما تماسی از راننده در مورد آتش سوزی خودرو دریافت کردیم که در حین رانندگی آزمایشی خود آتش گرفت.آرتورا اولین ورود مک‌لارن به بازار برقی است که دارای باتری ۷.۴ کیلووات ساعتی است که موتور الکتریکی ۹۴ اسب بخاری را تامین می‌کند. اما این ابرخودرو شروعی متزلزل داشته است.حدود ۱۶۴ دستگاه آرتورا که دارای موتور ۳.۰ لیتری توئین توربو V۶ ساخت بریتانیا هستند، در ماه دسامبر توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده فراخوان شدند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها