به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۳۴۴۳۷

رضایی: تیم‌ ملی نیاز به حریفان بزرگ‌تری دارد

رضایی: تیم‌ ملی نیاز به حریفان بزرگ‌تری دارد
گروه ورزشی:مربی تیم ملی می‌گوید نیاز به حریفان بزرگ‌تری داریم اما بازی با تیم‌های بزرگ نیازمند بودجه است که در حال حاضر در توان فدراسیون نیست.به گزارش ایسنا، رحمان رضایی ظهر چهارشنبه پس از بازگشت تیم ملی از تورنومنت اردن اظهار کرد: مسابقات خوبی بود و تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها شرکت کردند. این تیم‌ها در قواره ما در آسیا هستند. خوشبختانه توانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و بالاخره محک زدن بازیکنان در دستور کار بود.

در این دو بازی نواقصی داشتیم اما برد در این بازی‌ها خیلی مهم بود. اردن را که در این سال‌ها نمی‌توانستیم شکست دهیم، با ۳ گل شکست دادیم. این نتیجه خیلی خوبی بود.او ادامه داد: در بازی فینال هم بی نقص بودیم و از نظر نتیجه هم خوب کار کردیم. تیم‌ ملی نیاز به حریفان بزرگ‌تری دارد اما بازی با تیم بزرگ نیاز به بودجه و امکانات بیش‌تری دارد. با این حال این در توان تیم ملی نیست.

انتقاد از برگزاری چنین بازی‌هایی می‌تواند باشد اما به هر حال نیاز به بودجه‌های سنگینی دارد. باید بتوانیم با تیم‌های اروپایی یا تیم‌های مثل کره، ژاپن یا استرالیا بازی کنیم. متاسفانه در حال حاضر در حد توان فدراسیون ما نیست.رضایی درباره مصدومیت پورعلی‌گنجی گفت: متاسفانه مصدومیت بدی بود و امیدوارم هرچه زودتر به تیم ملی و پرسپولیس برگردد. می‌گویند رباط صلیبی پاره کرده است اما هنوز میزان این مصدومیت قطعی نشده است.
برچسب ها: رحمان رضایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها