به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۳۴۶۱۳

سروش رفیعی: هنوز به تیم ملی امیدوارم

سروش رفیعی: هنوز به تیم ملی امیدوارم
گروه ورزشی: هافبک خلاق پرسپولیس امیدوار به دعوت دوباره به تیم ملی است.به گزارش ورزش سه، سروش رفیعی روز گذشته در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر مقابل پیکان توانست دو پاس گل تماشایی با ارسال‌های خود بدهد و یک پنالتی هم بگیرد تا نقش مهمی در برتری پُر گل برابر خودروسازان داشته باشد.

این هافبک که فصل گذشته شرایط خوبی در پرسپولیس داشت و امسال هم سعی دارد دوباره با سرخ پوشان جام بگیرد و به درخشش خود در ترکیب این تیم ادامه بدهد، امید زیادی دارد دوباره با نظر امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شود و در جام ملت‌های آسیا به میدان برود.

سروش رفیعی درباره نمایش درخشان او در ترکیب پرسپولیس و شانس دعوت به تیم ملی عنوان کرد: اگر کارشناسی در این باره صحبت کرده و شما هم عنوان می‌کنید، لطف‌تان است. من هم به اندازه بچه‌ها یا کمتر از آنها، در قهرمانی‌های فصل قبل پرسپولیس نقش داشتم. بحث تیم ملی، یک مسئله ملی است و من تمام تلاش خودم را می‌کنم و هنوز هم برای دعوت به تیم ملی امیدوار هستم.

او یادآور شد: آقای قلعه‌نویی را می‌شناسم و از قبل هم با خواسته ایشان آشنا هستم. من باید تمام توانم را تا آخرین لحظه بگذارم و اگر ایشان صلاح بدانند، به تیم ملی دعوت می‌شوم و خیلی خوشحال خواهم شد و پس از آن تمام توانم را برای تیم ملی می‌گذارم؛ در غیر این صورت فقط برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین نتایج را در جام ملت‌های آسیا بگیرند.
برچسب ها: سروش رفیعی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها