به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۴۹۳۲

بازیگوشی توله شیرها

بازیگوشی توله شیرها
گروه فیلم: این دسته از توله‌های شیر بازیگوش به موقع برمی‌گردند تا باعث ایجاد شرارت و شادی در بین مادرانشان شود که تمام شب را برای شکار بیرون رفته‌اند.
.....
به گزارش فرارو، مایک کرکمن ۳۷ ساله که راهنمای سافاری در مالامالا است، این منظره شایان ستایش را ثبت کرد.او در این باره می‌گوید: همه چیز از زمانی شروع شد که خورشید به زیر افق فرو رفت و آسمان را به یک بوم نقاشی تماشایی از رنگ‌های پر جنب و جوش تبدیل کرد. شیر‌های ماده، برازنده و خشن، برای شکار شبانه خود جمع شدند و توله‌ها را پشت سر گذاشتند. این زمانی بود که بچه‌های کوچک تصمیم گرفتند برای خود یک ماجراجویی حماسی را آغاز کنند.

با فرا رسیدن شب، توله‌های شیر به کاشفان کوچکی تبدیل شدند. بازیگوش و جوان، آن‌ها حالا زیر نظر مادرانشان نبودند. صبح روز بعد، درست زمانی که خورشید شروع به رنگ آمیزی ساوانا با درخشش طلایی خود کرد، اتفاقی جادویی رخ داد. شیر‌های ماده با شکم پر و ماهیچه‌های خسته از شکار شبانه خود بازگشتند. اما وقتی به بیشه‌ای که توله‌های خود را در آن جا گذاشته بودند نزدیک شدند، غافلگیر شدند.

به یکباره، دسته‌ای از توله‌های شیر سرخوش و شاد از میان بوته‌ها بیرون آمدند، پوزخند‌های شیطنت‌آمیزشان طوری به نظر می‌رسند که به تازگی ماجراجویی یک عمر را پشت سر گذاشته‌اند.اکنون، بهترین بخش می‌آید: این دردسرسازان شایان ستایش مصمم بودند که بقیه گروه را جزئی از ماجراجویی خود کنند. با تکان دادن دم‌های ریز خود، به سمت مادران خسته رفتند و به آن‌ها هجوم آوردند. انگار می‌گفتند: هی، ما اینجا اوقات عجیبی داشتیم، و حالا نوبت توست که به این تفریح بپیوندی!

یکی از توله‌های شیطون روحیه ماجراجویانه آن‌ها را به مرحله بعدی رساند. این توله کوچولو با گاز گرفتن و کشیدن دم دم روی مادرش پرید. شیر ماده با ظاهری خفیف آزاردهنده چاره‌ای جز صبر و حوصله نسبت به کوچولویش نداشت.مایک این دیدار دوباره دلگرم کننده را در دوربین ثبت کرد. شادی توله‌های شیر مسری بود و حتی بزرگ‌تر‌ها هم نتوانستند در این تفریح شرکت نکنند.

مایک می‌گوید: این ماجراجویی شایان ستایش به من یادآوری کرد که طبیعت وحشی می‌تواند مکانی برای شادی و شگفتی خالص باشد. این توله شیر‌ها ممکن است به عنوان پادشاهان و ملکه‌های ساوانا بزرگ شوند، اما در حال حاضر، آن‌ها کاشفان کوچکی هستند که با روحیه بازیگوش خود دل‌های ما را شاد می‌کنند.
برچسب ها: شیر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها