به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۳۵۵۱۴

پیراهنم را در آوردم تا عضلاتم را به رخ بکشم

پیراهنم را در آوردم تا عضلاتم را به رخ بکشم
گروه ورزشی:عبدالرزاق حمدالله، ملی پوش مراکشی گفت که پیراهن خود را پس از گلی که به نیروی هوایی عراق زد، درآورد تا مردم بتوانند عضلات او را ببینند.به گزارش ورزش سه، حمدالله که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان ستاره این دیدار انتخاب شد، درباره شادی خود برای درآوردن پیراهن گفت: من قبلا با درآوردن پیراهن جشن می گرفتم و این کار را انجام دادم تا مردم (عضلاتم) را ببینند.

حمدالله مراکشی در دقیقه چهارم وقت تلف شده تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا تیمش با امتیاز کامل (6 امتیاز) در گروه C پیش بیفتد و البته هنوز تکلیف دیدار الاتحاد و سپاهان مشخص نشده است..وی در خصوص دیداری که دو تیم در ورزشگاه شهر ورزشی ملک عبدالله جده گرد هم آورد، گفت: رویارویی سختی مقابل تیمی بود که خوب دفاع می کرد و مهمترین چیز کسب پیروزی بود و در آینده عملکرد بهتری خواهد داشت. دو بازی انجام دادیم و 4 گل زدیم اما گلی دریافت نکردیم، تیم ما بهترین گروه است و انشالله بهترین تیم آسیا خواهد بود.

وی در نشست خبری درباره پست هایی که بازی می کند گفت: در اختیار سرمربی هستم. او من را به عنوان مهاجم یا در هر پستی می خواهد بازی دهد و من هم انجام وظیفه می‌کنم. همه تیم ها دوران خلأ را پشت سر می گذارند و ما آن را پشت سر گذاشتیم و برای پیروزی های بعدی با نتیجه و عملکرد تلاش می کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها