به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۳۶۵۸۷

بارش یک میلیون دلار پول نقد بر سر مردم /فیلم

بارش یک میلیون دلار پول نقد بر سر مردم /فیلم
گروه فیلم: یک اینفلوئنسر و ستاره تلویزیونی در جمهوری چک هلیکوپتری را اجاره کرد تا یک میلیون دلار پول را به عنوان «هدیه» روی سر مردم بریزد.
.....
به گزارش فرارو، این اینفلوئنسر که Kamil Bartoszek نام دارد و با نام مستعار Kazma شناخته می‌شود، می‌خواست مبلغ هنگفتی را به هر کسی که بتواند به یک معما مبتنی بر تماشای فیلم "One Man Show" پاسخ دهد، ارائه دهد، اما هیچ‌کس نتوانست آن را حل کند.

پس از آن، کازما با تیم خود ملاقات کرد تا یک طرح جایگزین برای توزیع این پول ایجاد کند، و توضیح داد: در مورد اینکه با پول جایزه‌ای که هیچکس برنده نشده است، چه کنیم ایده‌های زیادی در سرمان بود. مثلا برخی پیشنهاد کردند آن را به خیریه بدهیم.او در کلیپی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، ادامه داد: به این فکر کردم که چه کار کنم و بعد به خودم گفتم که می‌توانیم همه این‌ها را با هم ترکیب کنیم.

با این حال، او نمی‌خواست این کار را برای مردم آسان کند، بنابراین به عنوان یک معمای جدید، نکاتی را در مورد مکان توزیع پول ارسال کرد، بدون اینکه به صراحت آن را فاش کند.وی در ویدئویی که در آن از قصد خود برای توزیع این پول خبر داد، خاطرنشان کرد: تا چند روز دیگر یک هلیکوپتر باری بر فراز جمهوری چک پرواز می‌کند که یک میلیون دلار اسکناس حمل می‌کند.

از طریق تصاویری که بعداً در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد، افراد زیادی در یکی از دشت‌ها دیده می‌شدند که برای جمع کردن پول به تکاپو افتاده‌اند و هر چقدر می‌توانستند در کیسه‌های خرید و چمدان‌های خود پول ریختند.
بر اساس گزارش‌ها، کمتر از یک ساعت طول کشید تا تعداد زیادی از مردم که حدود ۴ هزار نفر تخمین زده می‌شوند، به محل تعیین‌شده، در مزارع شهری به نام لیسا ناد لبم برسند و پول‌ها را جمع کنند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها