به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۷۷۵۵

اگر مملکت مال حزب‌اللهی‌ها نیست.....؟

اگر مملکت مال حزب‌اللهی‌ها نیست.....؟
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی در اعتماد نوشت: خداوند هیچ بنی بشری را اسیر آدم سمج نکند. اگر بگویم باز هم سر راهم را گرفت و این‌بار ادب و اخلاق را هم خورد و قی کرد، باورتان می‌شود؟
هنوز از گرد راه نرسیده نه برداشت و نه گذاشت، نعره زنان فریاد برآورد:
تو از خودت خجالت نمی‌کشی؟ به تو هم می‌شه گفت بشر؟
این‌بار دیگه چه مرگت شده؟
چه مرگم شده؟ بله همینه دیگه! احترام و گفتمان (!) و دموکراسی و حقوق بشر و این حرفا که دایم بلغور می‌کنی، تهش همینه؟ چه مرگم شده؟
به جای این حرفا یک کلام می‌گی چت شده؟
می‌خوای چم شده باشه؟ از دست این مزخرفات تو مگه حالی برا آدم باقی می‌مونه؟ این مزخرفات چیه که گفته‌ای؟ این خزعبلات چیه که می‌گی؟ این لاطائلات چیه که به هم می‌بافی؟ یاوه‌گویی هم حدی داره آخه!
چرا هوار می‌کشی؟ مثل آدم بگو چی شده؟
تو رفتی حرف اون خانم را تایید کردی و گفتی مملکت مالِ حزب‌اللهی‌هاست! تازه ازش تشکر هم کردی. تو شرم سرت نمی‌شه که می‌گی مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست؟
خب، مگه نیست؟
ببین! دهن منو بیشتر از این باز نکن! چطور این مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست؟ مگر حزب‌اللهی‌ها چند نفرند که مملکت مال اون‌ها باشه؟
اگر مال حزب‌اللهی‌ها نیست، پس مالِ کیه؟
ایران مالِ همه ایرانی‌هاست. مالِ تک تک ایرانی‌ها! نه مال حزب‌اللهی‌ها!
یعنی به نظر تو الان ایران مال همه ایرانی‌هاست؟
بله! پس چی؟ ایران مال تک تک ما ایرانی‌هاست!
خب، اگه ایران مال تک‌تک ما ایرانی‌هاست، پس چرا هر وقت منو می‌بینی این‌همه غر به جون حکومت می‌زنی؟
خب، چون همی...، چون همی...
چون چی؟ جون بکن بگو دیگه!
چون همه کارا را به همین همفکرای خودشون سپردن. چون نمی‌ذارن هر کی تو انتخابات شرکت کنه. تلویزیون را مال خودشون می‌دونن. حکومت را مال خودشون می‌دونن، مملکت را مال خودشون می‌دونن به بقیه مردم بی‌محلی می‌کنن. اصلا کاری به این ندارن که بقیه چی می‌گن. کار خودشونه می‌کنن!
منظورت از خودشون کیه؟
همینا دیگه!
کدوما؟
حالا من که خیلی بلند نمی‌تونم بگم!
اگه بلند بگی چه می‌شه؟
خودت که می‌دونی چی می‌شه، پس چرا مرا به زحمت می‌ندازی؟
پس آهسته بگو.
منظورم از خودشون همین حزب‌اللهی‌هاست دیگه! همه‌کاره مملکت همونا هستن.
تو که گفتی ایران مال همه ایرانی‌هاست!
خب بله. ولی اینا نمی‌ذارن که....
واقعیت این است که در این جامعه فرهیخته ما دیگر کسی زبان کسی را نمی‌فهمد. نویسندگان بی‌خود وقت‌شان را صرف نوشتن می‌کنند. از طریق نوشته‌ها اصلا مفاهیم سرراست هم قابل انتقال نیست چه رسد به ظرایف و لطایف! ما برای خودمان حرف می‌زنیم و می‌نویسیم. به واقع گل لگد می‌کنیم.
دیروز در کانالم نوشتم:
«واقعیت را همین خانم [منصوره معصومی] در برنامه زنده صدا و سیما گفته است: «مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!» من به سهم خود از این خانم به دلیل بیان واقعیت تشکر می‌کنم. ما که این حرف را می‌زنیم، رو ترش می‌کنند که چرا سیاه‌نمایی و نشر اکاذیب می‌کنیم!»
از آن لحظه تاکنون چه پیغام‌ها و پسغام‌ها که در رد و مذمت این گزاره دریافت نکرده‌ام! همه هم از موضع اپوزیسیون! که تو غلط کرده‌ای که گفته‌ای مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست!
خب، اگر مملکت مال حزب‌اللهی‌ها نیست و مال تک‌تک ایرانیان است، پس از چی ناراحتید؟ مشکلتون چیه؟ دنبال چی هستید؟ اصلا برای چی مخالفید؟
وای که نبوغ در این کشور موج می‌زند. خدایا مُردم از خوشی!
برچسب ها: احمد زید آبادی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها