به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۳۷۹۰۳

شرکت WeWork اعلام ورشکستگی کرد

شرکت WeWork اعلام ورشکستگی کرد
گروه اقتصادی:شرکت استارتاپی WeWork با ارزش ۴۷ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۹ که روی فضای کار اشتراکی و اجاره دفتر کار تمرکز داشت، درنهایت روز دوشنبه درخواست حمایت از ورشکستگی فصل ۱۱ را در دادگاه فدرال نیوجرسی ارائه کرد.
 
به گزارش دیجیاتو، ارزش این شرکت طی مدت ۴ سال از ۴۷ میلیارد دلار به چند میلیون دلار سقوط کرد. وی‌ورک با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که پرونده ورشکستگی محدود به دفاتر WeWork در ایالات متحده و کانادا است. طبق پرونده ورشکستگی، این شرکت بدهی حدود ۱۰ تا ۵۰ میلیارد دلاری دارد.
 
اعلام ورشکستگی WeWork همزمان با سقوط ارزش بازار این استارتاپ
«دیوید تولی»، مدیرعامل WeWork در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «من عمیقاً از حمایت سهامداران سپاسگزارم. آن‌ها در کنار من هستند تا ساختار سرمایه‌گذاری را تقویت کنیم و بتوانیم در سریع‌ترین زمان مسائل را برطرف سازیم. ما همچنان متعهد به سرمایه‌گذاری در محصولات، خدمات و تیم کارمندان در سطح جهانی هستیم.»
 
شرکت WeWork طی چند سال گذشته یکی از بدترین سقوط‌های استارتاپی را در تاریخ اخیر ایالات متحده تجربه کرده است. این شرکت که در سال ۲۰۱۹ حدود ۴۷ میلیارد دلار ارزش گذاری شده بود، حالا در سقوط سختی قرار گرفته است.همزمان با همه‌گیری کرونا بسیاری از شرکت‌ها به‌صورت ناگهانی قرارداد‌های اجاره خود را کنسل کردند و شرایط سخت اقتصادی برای وی‌ورک رقم خورد.در ماه آگوست خبر‌هایی در مورد احتمال ورشکستگی وی‌ورک مطرح شد و حالا این شرکت رسماً درخواست حمایت ورشکستگی خود را در فصل ۱۱ قوانین آمریکا ارائه کرده است.
برچسب ها: شرکت wework کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها