به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۳۹۲۹۶

همراهی مستندوار «کیانو ریوز» با فرمول یک

همراهی مستندوار «کیانو ریوز» با فرمول یک
گروه ورزشی:کیانو ریوز در یک همکاری غیرمتعارف با ژانر مستند، صدا و تصویرش را به یک درام ورزشی اتومبیل‌رانی قرض داده است.به گزارش صبا، این درام ورزشی_زندگی‌نامه‌ای با نام «براون: داستان غیرممکن فرمول یک» آماده نمایش شده است.

رسانه‌های گروهی می‌نویسند بازیگر موفق ژانر اکشن، خیلی بی سروصدا با این مستند همکاری کرده است.خبر تولید این فیلم و همکاری ریوز با آن، در حالی رسانه‌ای شده که قرار است این فیلم تا چند روز دیگر در تاریخ۱۵ نوامبر به نمایش درآید.

«براون» را کمپانی والت دیزنی تهیه کرده و شبکه دیزنی پلاس پخش آن را به عهده دارد. کسی اطلاعی از نوع همکاری کیانو ریوز با این سریال چهار قسمتی ندارد و پیش‌بینی می‌شود او راوی داستان آن باشد. نزدیکان این بازیگر گفته‌اند او به خاطر تعلق خاطری که به مسابقات فرمول یک در دنیای اتومبیل‌رانی دارد، همکاری با «براون» را پذیرفته است.

داستان این مینی سریال در رابطه با یکی از غول‌های دنیای مسابقات فرمول یک راس براون است که زندگی حرفه‌ای پرسروصدا و جنجالی داشت. سازندگان این مستند گفته‌اند در آن تمام حرف‌ها درباره این مرد جنجالی زده شده و نقطه ابهامی در سرگذشت او نخواهد بود.در این مستند برای اولین بار تصاویر دیده نشده‌ای از براون و مسابقات فرمول یک در معرض دید تماشاگران قرار خواهد گرفت.

همچنین مصاحبه‌هایی با عوامل دست اندرکار مسابقات اتومبیل‌رانی صورت گرفته است.گفته می‌شود ریوز هم خاطراتش از تماشای این نوع مسابقات را با تماشاگران تقسیم خواهد کرد.خبر پخش مستند «براون» با حضور کیانو ریوز در حالی است که شایعات پیرامون تولید قسمت تازه‌ای از «جان ویک» نیز در رسانه‌ها مطرح است. از آنجا که مدتی است خبری در این رابطه سرتیتر رسانه‌ای نشده، اهل فن پیش‌بینی می‌کنند پخش سریال «براون» دوباره این صحبت‌ها را زنده کند.

با آنکه خود ریوز علاقه‌ای به حضور در نقش کاراکتر «جان ویک» در قسمت دیگری از این فرانچایز موفق سینمایی را ندارد، تهیه‌کنندگان آن اصرار دارند که قسمت‌های بعدی آن تولید شود.سه گانه «جان ویک» طی یک دهه گذشته جزو بلاک باسترهای موفق و جنجالی عالم سینما بوده است.
برچسب ها: کیانو ریوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها