به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۳۹۴۰۳

دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرای تهران لغو شد

دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرای  تهران لغو شد
گروه حامعه:بر اساس اعلام استانداری تهران و اصلاحیه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی تهران لغو شد.به گزارش ایسنا، کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران در اصلاحیه ای برای جلسه امروز این کارگروه بند ۲ مصوبه این کارگروه را مبنی بر دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه های اجرایی برای فردا(چهارشنبه) را لغو کرد.
به این ترتیب تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی فردا باید در محل کار حاضر شوند.

بر اساس تصمیم کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران، یک سوم از کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی با اولویت افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی ، بیماری های زمینه ای ، تنفسی و خود ایمنی و خانم های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند در روز چهارشنبه از دورکاری استفاده کنند.
 
به گزارش ایسنا، براساس مصوبه اولین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا، فعالیت های آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی در روزچهارشنبه مورخ (۲۴ آبان‌ماه) در شهرتهران و. همه شهرستان‌ها به جز فیروزکوه ، دماوند و رود به‌صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مقرر شد یک سوم از کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی با اولویت افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی ، بیماری های زمینه ای ، تنفسی و خود ایمنی و خانم های باردار و مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند در روز چهارشنبه از دورکاری استفاده کنند.کلیه مهدهای کودک در روز چهارشنبه تعطیل اعلام می گردد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها