به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۳۹۹۸۸

این قابلیت به‌زودی از ویندوز ۱۱ حذف می‌شود

این قابلیت به‌زودی از ویندوز ۱۱ حذف می‌شود
گروه علمی:یکی از ویژگی‌های ویندوز ۱۱ به‌نام Steps Recorder که احتمالاً نامش را نشنیده‌اید به‌زودی از این سیستم‌عامل حذف خواهد شد.مایکروسافت اوایل هفته بیلد ۲۳۵۹۰ ویندوز ۱۱ را برای کاربران اینسایدر در کانال توسعه‌دهندگان منتشر کرد. این آپدیت بیشتر بر مواردی که قرار است به سیستم‌عامل مذکور اضافه شود تمرکز دارد. البته غول فناوری اهل ردموند می‌خواهد یکی از امکانات ویندوز ۱۱ را نیز حذف کند.
 
مایکروسافت در کنار بهبودها و ویژگی‌های جدید اعلام کرد قابلیت Steps Recorder به‌روزرسانی بیشتری دریافت نخواهد کرد و این ویژگی از نسخه‌های بعدی ویندوز حذف خواهد شد.در صفحه‌ی وب مایکروسافت که ویژگی‌های منسوخ ویندوز را فهرست می‌کند نوشته شده:Steps Recorder دیگر آپدیت دریافت نخواهد کرد و در نسخه‌ی بعدی ویندوز حذف خواهد شد. برای ضبط ویدیو از صفحه، Xbox Toolbar، Snipping Tool یا ClipChamp را توصیه می‌کنیم.

قابلیت Steps Recorder اولین‌بار در ویندوز ۷ معرفی شد و به شما اجازه می‌داد اقدامات انجام‌شده روی رایانه شخصی را ضبط کنید. این ویژگی به‌جای ضبط ویدئو از هر فعالیت شما روی صفحه یک تصویر ایجاد می‌کرد و به‌نظر برخی‌ها کاربردی بود اما امروزه باتوجه به وجود ابزارهایی مثل Snipping Tool، اضافه به‌نظر می‌رسد.
مرجع : زومیت
برچسب ها: ویندوز۱۱
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها