به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۴۴۱۳۴
تحلیل اسپرت 1 از گروه F

يک پيش​بيني: ایران تیم چهارم گروه می‌شود

گروه ورزشي: پایگاه اینترنتی sport 1 آلمان پیش‌بینی کرد ایران در گروهش در جام جهانی در رده آخر قرار مي گیرد.
يک پيش​بيني: ایران تیم چهارم گروه می‌شود
تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره جام جهانی باید به تیم‌های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه به رقابت بپردازد. پایگاه اینترنتی sport 1 آلمان در گزارشی با بررسی گروه ایران در جام جهانی از آرژانتین به عنوان تیم از پیش صعود کرده یاد کرد. ستاره‌های زیادی در تیم ملی بوسنی در گروه F جام جهانی 2014 قرار دارد. خیلی از این بازیکنان از جمله ادین ژکو، میسیوویچ و پیانیچ، اسپاهیچ و ایپسویچ سابقه بازی در تیم‌های بزرگ در کارنامه خود دارند. آن‌ها اولین حضورشان در جام جهانی تجربه می کنند و انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.

در این گروه تیم ملی ایران نیز حضور دارد که نسبت به تیم بوسنی بازیکنان کمتر شناخته‌ای را در ترکیب خود دارد و به نظر می‌رسد ایران نتواند رقیب قدرتمندی برای سایر هم گروه‌هایش در جام جهانی باشد. ستاره‌های تیم ملی ایران اشکان دژاگه بازیکن فعلی تیم فولام است که سابقه بازی در هرتابرلین و ولسفبورگ را درکارنامه خود دارد. همچنین دنیل داوری دروازه بان فصل قبل آینتراخت براونشوایگ و مسعود شجاعی که در این فصل در تیم لاس پالماس خوب بازی کرده است نیز ستاره‌های کی روش درجام جهانی محسوب می‌شود اما بعید به نظر می رسد این بازیکنان بتوانند در مقابل بازیکنی همچون لیون مسی قد علم کند. به نظر می‌رسد ایران تیم انتهایی گروه F در جام جهانی باشد.

تیم مدعی گروه F قطعا آرژانتین است که فوق ستاره‌های زیادی در تیم خود دارد. آن‌ها مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند و می خواهند پس از 28 سال در کشور برزیل جشن قهرمانی برپا کنند. آرژانتین هر چند خط حمله بسیار قدرتمندی دارد در خط دفاع و دروازه با مشکلات عدیده‌ای روبرو است. دیگر تیم گروه F جام جهانی نیجریه است که نسبت به چهار سال قبل تیم جوان‌تری شده است. ستاره تیم ملی نیجریه یان اوبی میکل بازیکن چلسی، ویکتور موسی و امانوئل امنیکه هستند که توانسته‌اند خودشان را در کنار جوانان در ترکیب اصلی قرار دارند. نیجریه در سال 2013 موفق شد به قهرمانی درجام ملت‌های آفریقا دست پیدا کند و در جام کنفدراسیون ها نیز حضور داشت و با جو ورزشگاه‌های برزیل کاملا آشنا است این تیم تیم بسیار جوانی است و تلاش می کند به عنوان تیم دوم از گروه F صعود کند.
مرجع : ايسنا

adab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۱:۳۰
آفرین به این پیشبینی. (233480)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۱:۳۸
پ ن پ میخواستی قهرمان بشه (233483)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۲:۲۵
تا امثال شماها وجود دارید بازیکنان ایران هیچوقت به خودباوری نمیرسند.خودباختگی بدترین دشمن مردم ایران بوده و خواهد بود.همه میدونیم ایران قهرمان نمیشود ولی حتما باید به زبان بیاوریم؟ (233505)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۱:۴۵
مطمئن باشید اگه یه مربی ایرانی مث فرکی یا گل محمدی رو به عنوان سرمربی داشتیم حتما خیلی بیشتر شانس داشتیم برای صعود. (233487)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۳:۲۲
نه بابا ، آخرين باري كه فوتبال را از تلويزيون ديدي كي بوده. اگر تيمهاي ديگه بازيكنان تراز اول دنيا دارند ، ايران مربي تراز اول دنيا را داره. (233548)
یک ابرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۲۱:۱۰
واقعیت تلخ یا غیر مطلوب باعث پیشرفت شده ولی توهم در توانایی به بهانه گیری و فرافکنی پس از شکست منجر می شود (233651)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۱:۵۱
بله پیشبینی منطقی ولی خوب از قدیم گفتند توپ گرده و هر اتفاقی شدنیه سه بازی و سه مساوی هم میشه . (233491)
طیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۲:۰۶
سه باخت ایران که قطعیه فقط باید با دفاع ده نفره وزیر توپ زدن سعی کنیم کیسه گل نشویم. آنهایی که خیال می کنند ما می توانیم صعود کنیم یا اصلا فوتبال را نمی فهمند یا خیلی خوش بین هستند آخه تیمی که یک بازی تدارکاتی نفرات اصلی آن در کنار هم انجام نداده اند و زیر فشار قرار نگرفته چطور ازش انتظار داریم مسئول همه این بدبختیها فدراسیون فوتبال و مافیایی است که این بلا را سر فوتبال ما آورده اند (233498)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۲:۳۳
محتمل ترین حالته. (233508)
فوتبالدوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۳:۲۳
1-ارژانتین 2- بوسنی 3- نیجریه 4_ایران
بعد از پایان مسابقات گروهی پیش بینی بنده به احتمال 90 درصد محقق میشه ولی اگه تیمی مث تیم 98 فرانسه بود بازی های پایاپایی رو با حریفان داشتیم (233549)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۳:۵۴
ما سبکساریم،از لغزیدن ما چاره نیست،عاقلان!بااین گران سنگی چرا لغزیده اند؟ (233562)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۵ ۱۷:۱۴
آره مربی تراز اولی که تیمش از فوتبال و تاکتیک فقط سانتر رو بلده آخرین باری هم که بازی تیم کیروش رو دیدم یادم نیست چون وقتم بیشتر از این حرفا برام ارزش داره ولی بازیهای نفت وفولاد رو خیلی خوب یادمه (233611)