به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۴۱۶۱۵

جوان ۲۲ ساله به‌خاطر ترس آدم کشت!

جوان ۲۲ ساله به‌خاطر ترس آدم کشت!
گروه حوادث: این ماجرا شب چهاردهم آبان هنگامی رقم خورد که در یک درگیری خونین در بولوار شهید فکوری ،جوانی به نام «علی-ح» با وارد آمدن تیغه چاقوی ضامن دار به پهلویش، روانه بیمارستان شد و به کما رفت. از سوی دیگر با فرار ضارب ۲۲ ساله از محل نزاع، تحقیقات گسترده عوامل انتظامی برای شناسایی و دستگیری وی آغاز شد. پس از چند روز بالاخره «محمد-م» شناسایی و بازداشت شد.
 
 
به گزارش خراسان، تلاش پزشکان که برای نجات مجروح این حادثه،به نتیجه نرسید و او براثر عوارض ناشی از اصابت چاقوی ضامن دار به قتل رسید، ضارب با دستور مقام قضایی به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی هدایت شد و پس از بازجویی ارتکاب جنایت را پذیرفت.
 
 او در حضور قاضی حیدری به تشریح جزئیات این جنایت پرداخت و گفت:از حدود یک سال قبل از فردی به نام«جبار» که از گردنکشان و قلدرهای داخل فضای سبز است، به شدت می‌ترسیدم چرا که او نوچه‌های زیادی داشت و به هرکسی که دلش می‌خواست گیر می‌داد که مثلا چرا به من سلام نکردی؟ من هم که غرورم اجازه نمی‌داد به او احترام بگذارم، همواره سعی می‌کردم از او فاصله بگیرم. تا این که روز حادثه برای کشیدن سیگار به فضای سبز رفتم و یکی از نوچه‌های او را که «آ» نام دارد، با چند نفر دیگر دیدم. احتمال دادم که بخواهند درگیری ایجاد کنند.

به همین دلیل از روی نیمکت پارک بلند شدم و زمانی که در یک مسیر گودی قرار گرفتم، صدایی شنیدم که نام مرا بر زبان می‌راند. در یک لحظه «علی-ح» را بالای سرم مشاهده کردم که چوب در دست داشت و بالای بلندی ایستاده بود. او ضربه‌ای به سرم زد که احساس کردم حال طبیعی ندارد. در حالی که دوستان دیگر او هم در کنارش قرار داشتند من هم چاقوی ضامن دار را کشیدم و ضربه‌ای به پهلویش زدم که او باز هم چوب را بالا برد و من دست چپم را بالا آوردم که ضربه دوم را به ساعد دستم زد. سپس من هم ضربه‌ای دیگر به پهلویش زدم و از آن جا گریختم.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها