به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۴۱۸۷۷

جزئیاتی درباره موزه کریس رونالدو در عربستان‌

جزئیاتی درباره موزه کریس رونالدو در عربستان‌
گروه ورزشی: موزه‌ای که به تازگی در عربستان سعودی افتتاح شده، کارنامه درخشان کریستیانو رونالدو را به نمایش می‌گذارد. طرفداران اسطوره پرتغالی می‌توانند مجموعه‌ای بی‌نظیر از یادگاری‌های منحصر به فرد او، مانند پیراهن‌هایی که در بازی‌ها می‌پوشید، جوایز، و کفش‌های خاص او را ببینند و از نزدیک به زندگی این اسطوره فوتبال نگاهی بیاندازند.
 
موزه CR۷ که از گام‌های اولیه رونالدو در داخل زمین تا رکوردشکنی‌های او را در بر می‌گیرد، محصولاتی را به نمایش می‌گذارد که تمام جنبه‌های حرفه‌ای زندگی او را در لیگ‌های بزرگ فوتبال، از جمله دستاوردهای فعلی‌اش با باشگاه عربستانی النصر، شرح می‌دهد. در اکانت رسمی موزه و در اکانت شخصی رونالدو در اینستاگرام آمده است: «این داستان من است. از مادیرا تا عربستان سعودی. موزه امضای CR۷ من در ریاض افتتاح شد.»
 
خاطره‌انگیزترین مسابقات و قهرمانی‌های رونالدو در موزه به نمایش درمی‌آید و بازدیدکنندگان فرصتی بی‌نظیر دارند تا شاهد مجموعه‌ای از جام‌ها و مدال‌های به‌دست‌آمده توسط اسطوره فوتبال، از جمله پنج توپ طلای او باشند.در طول سال‌ها مجسمه‌های مومی زیادی از رونالدو ساخته شده و یکی از آنها در موزه مادام توسو قرار دارد. در لحظه‌ای تاریخی درست قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ از مجسمه مومی رونالدو در میدان تایمز نیویورک رونمایی شد. مجسمه مومی رونالدو در لباس النصر در موزه ریاض قرار داده شده و خودش اولین کسی بود که در کنار این مجسمه عکس گرفت.کریستیانو رونالدو همچنان در ۳۸ سالگی به رکوردشکنی ادامه می‌دهد. او به تازگی در پیروزی ۳-۰ النصر مقابل الاخدود دو گل زد و تعداد گل‌های خود در لیگ‌های برتر را به عدد ۵۲۷ رساند و رکورد شکست.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: كريس رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها