به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۴۲۱۱۴

لیگ‌بی‌رمق کشتی‌فرنگی به‌ایستگاه پایانی رسید

لیگ‌بی‌رمق کشتی‌فرنگی به‌ایستگاه پایانی رسید
گروه ورزشی: مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی روز هشتم آذر در سالن گیت بوستان اهواز برگزار خواهد شد.دیدارهای نیمه نهایی و فینال لیگ کشتی فرنگی قرار است چهارشنبه هشتم آذرماه در اهواز برگزار شود. این مسابقات در حالی به پایان می‌رسد تا به حال هیچکدام از ملی‌پوشان جهانی ۲۰۲۳ روی تشک نرفته‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، عدم استقبال ملی‌پوشان و ستارگان کشتی فرنگی سبب شده تا این مسابقات برخلاف رقابت‌های کشتی آزاد به چشم نیاید. در کشتی آزاد شنیده می‌شود حداکثر قرارداد ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است در حالی که در کشتی فرنگی حداکثر قرارداد به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون می‌رسد. برادران گرایی، هادی ساروی و امین میرزازاده در حال حاضر ستارگان کشتی فرنگی ایران هستند که هیچکدام با تیمی قرارداد نبسته‌اند. سازمان لیگ هم درباره این تفاوت مشهود بین کشتی آزاد و فرنگی عنوان کرده ستارگان کشتی فرنگی همکاری نمی‌کنند تا رونق به لیگ ‌برگردد.

۴تیم شرکت ملی فولاد اهواز، زاگرس فارس، دانشگاه آزاد قم و رعد پدافند روز چهارشنبه برای مشخص شدن قهرمان لیگ رقابت خواهند کرد. در این بین شانس تیم فولاد اهواز بیش از سایر تیم ها است. مهمدی، دادمرز و محمدی که هر سه کارمند فولاد اهواز هستند بنظر مجاب شده‌اند که برای تیم فولاد کشتی بگیرند.
برچسب ها: کشتی فرنگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها