به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۴۳۰۴۹

درخواست از پژمان جمشیدی؛پرسپولیس را بخوان

درخواست از پژمان جمشیدی؛پرسپولیس را بخوان
گروه فرهنگی: مریم حیدرزاده که همیشه علاقه‌اش به پرسپولیس را عیان کرده در یک جمع فوتبالی درباره بازی سه‌شنبه و حضور در ورزشگاه حرف‌های جالبی مطرح کرد.حیدرزاده با بازخوانی یکی از اشعار قدیمی‌اش درباره پرسپولیس که پژمان جمشیدی اجرایش کرده بود بحث بازنشر آن را مطرح کرد که البته شاید با موقعیت فعلی جمشیدی در سینما این اتفاق بعید باشد.

مریم حیدرزاده شاعره هوادار پرسپولیس گفت: افتخار این را داشتم تا به دعوت از اسطوره پرسپولیس آقای حسین کلانی دوست داشتنی در این جمع حضور داشته باشم. البته باعث افتخارم بود که حدود یک ماه پیش از این کتاب را به صورت نمادین و رسمی از ایشان بگیرم.

حیدرزاده درباره علاقه‌اش به پرسپولیس و اینکه این علاقه از کجا می‌آید، گفت: خدا را شکر یکی از میراث‌های طلایی در خانواده ماست و من از کودکی عاشق رنگ قرمز بودم. هنوز هم رز قرمز گل مورد علاقه من است.او که بعضا نظرهای تخصصی درباره پرسپولیس می‌دهد درباره بازی با الدحیل هم گفت: ما میزبان هستیم و امیدوارم به بهترین شکل و با گل آوراژ عالی، با وجود فقر مهاجم به یاری خداوند متعال و با حضور گرم هواداران که می‌توانند به تنهایی یار دوازدهم و حماسه ساز باشند بتوانیم یک صعود طلایی را رقم بزنیم.

این ترانه‌سرای معروف درباره اینکه اخیرا شعر یا ترانه‌ای برای پرسپولیس سروده یا نه گفت: از من ترانه‌های زیادی درباره پرسپولیس در کتاب‌های مختلف منتشر شده که اتفاقا یکی از آن‌ها را آقای پژمان جمشیدی زمانی که بازی می‌کردند و در پرسپولیس بودند اجرا کردند ولی خب در یک محفلی بود که شبکه‌های مجازی گسترده نبودند. اینطور نبود که اینستاگرام وجود داشته باشد تا همه ببینند اما فکر کنم هنوز اثر داشته باشد. تو دنیای توپ و زمین رنگی/یه پرسپولیس داریم به چه قشنگی/یه پرسپولیس یه عالمه ستاره/که کلی عاشقم هواتو داره/تقویم لیگو هر کی که می‌نویسه/بدونه که جام مال پرسپولیسه. خیلی طولانی است و من حفظ نبودم اما آقای جمشیدی به زیبایی اجرایش کردند اما امیدوارم اگر اثربخش بوده تهیه کنید و به عنوان یک کار اثربخش و نوستالژی که ایشان اجرا کردند دوباره گوش بدهید.با توجه به صحبت‌های حیدرزاده شاید برخی هواداران پرسپولیس دوباره سراغ شنیدن آن بروند.
مرجع : همشهری آنلاین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها