به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۴۳۶۰۱

ویل اسمیت و شروع آلترناتیو من افسانه هستم ۲

ویل اسمیت و شروع آلترناتیو من افسانه هستم ۲
گروه فرهنگی:ویل اسمیت اطلاعات تازهای درباره قسمت دوم درام آینده‌نگرانه و آخرزمانی «من افسانه هستم» ارائه کرده است.به گزارش صبا، اطلاعات تازه حکایت از تغییراتی عمده در داستان و حال و هوای قسمت جدید می‌کند. نکته جالب ماجرا این است که داستان قسمت دوم در ارتباط با پایان آلترناتیو فیلم در نسخه دی وی دی آن است و نه پایان نسخه سینمایی. در نسخه سینمایی کاراکتر ویل اسمیت در پایان ماجراها می‌میرد و این در حالی است که در نسخه پخش شده دی وی آن، این اتفاق نمی‌افتد و با یک پایان باز راه برای زنده ماندن او هم چنان باز می‌ماند.

اسمیت می‌گوید: «قرار است همین امروز و فردا با مایکل بی جردن تماس گرفته و صحبت کنم. ما دوستان صمیمی و نزدیکی هستیم. فیلمنامه قسمت دوم تازه آماده شده و نمی‌توانم صحبت زیادی درباره‌اش بکنم. اما مطمئن باشید ادامه داستان آن از جایی خواهد بود که تماشاگران در نسخه دی وی دی فیلم دیدند. برخلاف نسخه سینمایی، کاراکتر من در نسخه دی وی دی زنده می‌ماند و ما هم داستان را از همان جا دنبال خواهیم کرد. چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم، جز اینکه جردن هم در قسمت دوم هست و ما با هم در آن بازی می‌کنیم.»

داستان «من افسانه هستم» بعد از یک انفجار اتمی رخ می‌دهد که نسل بشر از بین رفته و تنها کاراکتر اسمیت در آن زنده مانده است. او باید در شرایطی دشوار و با حضور موجودات هیولاگونه خونخوار، به زندگی خود ادامه داده و راهی برای بقا پیدا کند. به این ترتیب، باید منتظر ماند و دید داستان فیلمنامه چگونه قرار است کاراکتر تازه‌ای را وارد ماجراها کند تا بتواند نقش مناسبی برای مایکل بی جردن فراهم شود.

اسمیت که اکنون از گرانترین بازیگران هالیوود محسوب می‌شود، توضیحی در رابطه با زمان احتمالی شروع کار فیلمبرداری «من افسانه هستم ۲» ارائه نکرده است. «من افسانه هستم» سال ۲۰۰۷ اکران عمومی شد و توانست به موفقیت بسیار خوب جهانی فروش ۵۸۵ میلیون دلاری دست پیدا کند. ۲۵۶ میلیون دلار از این رقم، اختصاص به جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی دارد. فرانسیس لاورنس کارگردانی نسخه اصلی را برای کمپانی برادران وارنر انجام داد. وارنری‌ها ۱۵۰ میلیون دلار برای تولید فیلم هزینه کردند. فعلا معلوم نیست لاورنس برای کارگردانی قسمت دوم به پشت دوربین برمی‌گردد یا نه.
برچسب ها: ویل اسمیت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها