به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۴۴۴۷۳

نباید می‌باختیم، به چمپیونزلیگ برمی‌گردیم

نباید می‌باختیم، به چمپیونزلیگ برمی‌گردیم
گروه ورزشی:اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، پس از شکست ۱-۰ برابر بایرن مونیخ و حذف از چمپیونزلیگ، معتقد است با اینکه اشتباهاتی مرتکب شده‌اند و برخی از بازیکنان خوب بازی نکرده‌اند،‌ اما مستحق باخت نبوده‌اند.به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد آخرین بازی‌اش در دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپای این فصل را هم با شکست ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و از این تورنمنت کنار رفت. اریک تن‌هاخ پس از بازی درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

باخت در بازی امشب؟
بایرن همیشه حتی زمانی که در بازی نیست و خوب بازی نمی‌کند، کلاس انفرادی کافی برای رقم زدن تفاوت در بازی را دارد و این همان چیزی است که اتفاق افتاد.

عملکرد تیم؟
ما اشتباهاتی داشتیم. برخی از بازیکنان از بقیه بیشتر مرتکب اشتباه می‌‌شوند. آنها باید اصلاح شوند. در نهایت به اندازه کافی خوب نیستیم و می‌توانستیم بهتر باشیم اما به صورت کلی امروز خیلی خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم اما بازی را باختیم.


برنامه‌تان در ادامه فصل؟
ما می‌خواهیم با همدیگر سازگارتر باشیم. به یک ثبات در تیم نیاز داریم. باید بتوانیم کل تیم را هماهنگ کنیم. من باید تیم را بهتر کنم. این وظیفه من است. من باید آنها را راهنمایی کنم و البته بازیکنان نیز باید مسئولیت‌پذیرتر باشند.

کمبود بازیکن تیم؟
این واضح است که ترکیب ما عمق زیادی ندارد. گزینه‌های کافی برای تعویض در روی نیمکت نیستند. یک ویژگی بزرگ بایرن همین است. آنها بازیکنان خوبی نیز بر روی نیمکت دارند. ما نیاز داشتیم از روی نیمکت به تیم انرژی بدهیم اما گزینه‌ها برای این کار محدود بودند.

حذف از لیگ قهرمانان؟
ما امروز حذف نشدیم. این اتفاق به دلیل ناکامی در بازی‌های قبل بود. همانطور که گفتم امروز نمایش‌ خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم.

درس‌ از این ۶ بازی لیگ قهرمانان؟
البته که ما باید از این بازی‌ها درس بگیریم. ما فوتبال خوبی در لیگ قهرمانان بازی کردیم. راسموس هویلوند پنج بار در این لیگ گلزنی کرد. این عملکرد بسیار خوبی است. باید این نمایش را در لیگ برتر هم ببینیم. ما می‌خواهیم در پایان فصل دوباره به لیگ قهرمانان بازگردیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها