به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۴۴۸۰۷

ناامیدی از ستاره آرسنال: زودتر به خودت بیا!

ناامیدی از ستاره آرسنال: زودتر به خودت بیا!
گروه ورزشی:تدی شرینگام، مهاجم سابق منچستریونایتد و تاتنهام، معتقد است که عملکرد ادی انکتیا در این فصل ناامیدکننده بوده است.به گزارش "ورزش سه"، انکتیا در این فصل آمار نسبتا خوبی داشته و موفق شده است شش گل در ۲۲ بازی به ثمر برساند اما با انتقاداتی از سوی بعضی از هواداران روبرو است.

عملکرد این بازیکن و گابریل ژسوس نتوانسته میکل آرتتا را تا به این جای فصل متقاعد کند و او قصد دارد برای جذب یک مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی اقدام کند.شرینگام درباره عملکرد این بازیکن گفت: "انکتیا این فصل در این فصل عملکردی ناامیدکننده در آرسنال داشته است‌. من همیشه فکر می‌کردم که او استعداد زیادی دارد. واقعا چنین نظری داشتم.

همیشه او را مانند یان رایت جوان می‌دیدم که آماده است تا صحنه را به آتش بکشد اما بار دیگر باید به این نکته اشاره کنیم که بازیکنان ممکن است به شدت تحت تاثیر انتقادات قرار بگیرند و افت کنند.او هم حتما تمامی این هیاهوها از سوی هواداران آرسنال که معتقد هستند تیم‌شان به بازیکنی خاص در نوک خط حمله نیاز دارد را شنیده است. او از شایعات و خبرهایی که به صورت مداوم درباره جذب بازیکن در ژاتویه منتشر می‌شود خبر دارد.

وقتی شما موفق به گلزنی نمی‌شوید، این اتفاق روی عملکرد و اعتماد به نفس‌تان اثر دارد. او باید افرادی درست را در کنارش داشته باشد تا با گوش دادن به صحبت آنها بتواند دوباره به روزهای خوبش برگردد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها