به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۴۴۹۲۰

گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲
گروه اقتصادی: بازار سهام در نخستین روز هفته که در میان دو تعطیلی قرار گرفته است، سبزپوش شد. حجم و ارزش معاملات خرد نیز نسبتا مطلوب بود و اغلب صنایع بزرگ بازار، روند معاملاتی خوبی را تجربه کردند.به گزارش تجارت نیوز،شاخص کل بورس تهران امروز ۱۳ هزار و ۷۲۰ واحد بالا رفت و با رشد ۰.۶۴ درصدی در ارتفاع دو میلیون و ۱۷۱ هزار و ۸۰۸ واحد قرار گرفت.

امروز همچنین شاخص هم‌وزن توانست با رشد چهار هزار و ۵۳ واحدی، معادل ۰.۵۴ درصد بالا رود و در سطح ۷۵۶ هزار و ۱۶۱ واحدی قرار گیرد.شاخص کل فرابورس هم امروز ۱۳۷ واحد بالا رفت و با رشد ۰.۵۲ درصدی به ارتفاع ۲۶ هزار و ۳۹۳ واحد قرار گرفت.
 
امروز نماد‌های فولاد، رمپنا، اخابر، فارس، حکشتی، کاوه و ومعادن، بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل بورس داشتند. در همین حال، ذوب، ثشاهد، اخابر، کترام، فولاد، شستا و حکشتی، پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورسی در معاملات روز جاری بودند.در آن سوی بازار هم نماد‌های زاگرس، وسپهر، انتخاب، وگردش، سامان و شپاس بیشترین تاثیر مثبت و بپاس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند. در همین حال، کرمان، کرومیت، فصبا، گدنا، حآفرین، ثرود و کمرجان، پرتراکنش‌ترین نماد‌های فرابورسی بودند.

حجم و ارزش معاملات خرد
امروز حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم تا لحظه تنظیم این گزارش رسید. ارزش معاملات خرد سهام نیز تا این ساعت پنج هزار و ۵۸۹ میلیارد تومان بوده است.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها