به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵۰۲۳

لحظه فوق‌العاده قهرمانی مسی در جام جهانی

لحظه فوق‌العاده قهرمانی مسی در جام جهانی
گروه ورزشی:جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در‌ گفتگویی درباره لحظه تحویل کاپ جام جهانی 2022 قطر به لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی، صحبت کرده است.به گزارش ورزش سه، تیم ملی آرژانتین در 18 دسامبر 2022 در فینال جام جهانی قطر مقابل فرانسه قرار گرفت و پس از تساوی 3-3 در وقت قانونی و وقت‌های اضافه، در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد تا عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را  کسب کند.

جیانی اینفانتینو در بخشی از مصاحبه ای که روز دوشنبه و در سالروز این قهرمانی به طور کامل از beIN Sports پخش خواهد شد، گفت: صحنه دریافت جام جهانی توسط مسی فوق‌العاده بود. او با تیم و مردمش برای کسب این عنوان می‌جنگید.

وی افزود: فرانسه هم بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد و کیلیان هت‌تریک و یک پنالتی به ثمر رساند. او قبلاً در جوانی قهرمان جام جهانی شده بود. در جام جهانی 2022، دو تیم فوق العاده در فینال با یکدیگر روبرو شدند و این فوق‌العاده است.

اینفانتینو همچنین از هواداران آرژانتینی که از تیم‌شان حمایت کردند، تمجید کرد و گفت آنها فضای زیبایی را در ورزشگاه‌های جام جهانی قطر ایجاد کردند. او عنوان کرد: هواداران آرژانتینی در طول مسابقات فوق‌العاده بودند. به یاد دارم که حتی بعد از باخت به عربستان سعودی، ده‌ها هزار هوادار که برای تشویق به قطر آمده بودند و حتی بعد از بازی‌ها ساعت‌ها در استادیوم می‌ماندند و تشویق می‌کردند. این به بازیکنان آرژانتینی کمک کرد.

رئیس فیفا همچنین جام جهانی قطر را بهترین دوره این مسابقات در تاریخ توصیف کرد و تاکید کرد که این جام برای همه کسانی که آن را دنبال کردند، شور، اشتیاق و شادی به ارمغان آورد. او گفت: جام جهانی 2022 قطر به سادگی بهترین دوره تاریخ بود. ما احساس شادی، غرور و موفقیت کردیم.وی در پایان گفت: هر آنچه که در بهترین فوتبال می‌توان ارائه کرد، در جام جهانی قطر اتفاق افتاد و در این دوره 5 میلیارد نفر از خانه‌های خود مسابقات را تماشا کردند و 3.5 میلیون هوادار نیز مسابقات را در قطر دنبال کردند. ما از مسابقات فوق العاده لذت بردیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها