به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۵۰۳۶

ژاوی: بدترین تیم اروپا هستیم!

ژاوی: بدترین تیم اروپا هستیم!
گروه ورزشی:ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا می‌گوید تیمش مستحق برد بوده اما در زمینه تمام‌کنندگی از ضعیف‌ترین تیم‌های اروپا هستند.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ادامه نتایج ضعیفش با تساوی ۱-۱ مقابل والنسیا متوقف شد. آنها با ۳۵ امتیاز در رده سوم هستند و این یعنی اگر خیرونا در بازی این هفته پیروز شود فاصله آبی‌اناری‌ها با صدر به ۹ امتیاز می‌رسد. ژاوی پس از بازی در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط تیمش گفتگو کرد.

نتیجه بازی امشب؟
ما مستحق برد بودیم. همه کار کردیم و باید می‌بردیم اما دقیقا مانند هفته‌های گذشته نتوانستیم در محوطه جریمه تاثیرگذار باشیم و در گلزنی ناموفق بودیم. این مسابقه خلاصه این فصل ما بوده است. ما دو امتیاز دادیم اما تیم بازی بسیار خوبی انجام داد. یک امتیازی که به دست آورده‌ایم چیز خاصی نیست و انگار کلا به چیزی نرسیده‌ایم.

احساس خودتان به تیم؟
من آرام هستم و همان اشتیاق سابق را دارم. ما در مسیر درستی هستیم. احساسات خوبی در تیم وجود دارد و ما بزودی پیشرفت خواهیم کرد.

بازی کردن بالده؟
به نظرم تصمیم بسیار خوبی بود. بالده بازیکن مهمی برای ماست، قبلا هم گفتم. امروز او خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی نیز خلق کرد.

مشکل تمام‌کنندگی تیم؟
ما یکی از تیم‌هایی هستیم که بدترین تمام‌کنندگی را در اروپا دارد. امروز خیلی ناامید و عصبانی هستم. ما روی این بخش تمرین کرده‌ایم، اما در پایان به اعتمادبه‌نفس بازیکنان بستگی دارد. باید به آنها کمک کنیم روحیه و اعتمادبه‌نفس‌ خوبی به دست بیاورند.

بیرون رفتن از این شرایط؟
ما در دوران بسیار سختی هستیم. بار زیادی بر روی ما وجود دارد. من شخصاً این بار را دوست دارم و به آن عادت کرده‌ام. مطمئن هستم بزودی از این وضعیت خارج می‌شویم‌.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها