به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۴۵۰۴۱

بنزما رقابت محبوبیت را به هم‌تیمی مغضوب باخت

بنزما رقابت محبوبیت را به هم‌تیمی مغضوب باخت
گروه ورزشی:هواداران الاتحاد از عملکرد کریم بنزما فرانسوی ستاره این تیم مقابل الاهلی مصر در بازی روز جمعه در جام باشگاه‌های جهان انتقاد کردند.به گزارش "ورزش سه"، الاهلی پس از شکست 3-1 الاتحاد جده در ورزشگاه برای ششمین بار در تاریخ خود به نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان راه یافت.

حمید البلاوی، یک هوادار الاتحاد در رابطه با این بازی به برنامه "اقدام با ولید" گفت: «امروز شاهد بی تدبیری بنزما بودیم و ما چیزی از او ندیده‌ایم.»این در حالی بود که هوادار، بندر العبدالی، در X نوشت: بنزما دلیل اصلی خروج ما از مسابقات قهرمانی عرب و جام جهانی باشگاه‌ها بود. حمدالله اما دلیل اصلی صعود الاتحاد به سوپرجام و قهرمانی لیگ بود.

وی افزود: همه شروع به حاشیه سازی و حمله به حمدالله کرده‌اند و دلیل آن حضور بنزما است. اگر مقایسه‎‌ای بین آنها انجام دهیم، قطعا در آیتم‌های مختلف تفاوت پیدا می‌کنیم.حمزه السید، ورزش نویس نیز به نوبه خود گفت: کریم بنزما هنوز هست اما فقط به اسم بازی می‌کند و اصلاً چیزی که به نفع تیم باشد ارائه نکرده است، بلکه به الاتحاد ضرر می‌رساند... این حقیقت است.»در عین حال دکتر احمد الارفج، نویسنده سعودی گفت: «سوال ساده برای همه شما: الاتحاد چه سودی از بنزما داشت؟»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها