به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۴۵۴۷۰

گواردیولا:این جایزه‌ام را با ژاوی شریک می‌شوم

گواردیولا:این جایزه‌ام را با ژاوی شریک می‌شوم
گروه ورزشی:پپ گواردیولا پس از دریافت جایزه بهترین سرمربی کاتالان سال ۲۰۲۳ اظهار کرد که می‌خواهد این جایزه را با ژاوی هرناندز و فران گارسیا پیمینتا شریک شود.به گزارش "ورزش سه"، امشب بهترین‌های فوتبال کاتالونیا در سال ۲۰۲۳ جوایزشان را دریافت کردند. اوریول رومئو و آیتانا بونماتی، دو ستاره‌ تیم‌های مردان و زنان بارسلونا، به عنوان بهترین بازیکنان مرد و زن سال انتخاب شدند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، نیز موفق شد عنوان بهترین سرمربی کاتالان ۲۰۲۳ را کسب کند. او ۷۵.۶۱ درصد آرا را کسب کرد و از ژاوی هرناندز و فران گارسیا پیمینتا بالاتر ایستاد. این دو مربی نیز هر کدام به ترتیب ۱۷.۰۷ و ۷.۳۲ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

پپ گواردیولا که سالی شگفت‌انگیز را با منچسترسیتی پشت سر گذاشت و موفق به کسب سه‌گانه‌ای تاریخی شد، پس از دریافت جایزه نظراتش را ارائه داد. او در مورد این کسب این عنوان گفت: «بابت این جایزه تشکر می‌کنم. از همه کسانی که به من کمک کردند سالی فوق‌العاده را پشت سر بگذارم. البته می‌خواهم آن را با ژاوی و پیمینتا شریک شوم. آنها فصل فوق‌العاده‌ای را با بارسلونا و لاس پالماس پشت سر گذاشتند.

من ۱۵ سال پیش کارم را به عنوان مربی در یک تیم دسته ۳ آغاز کرد. ما در آن فصل به دسته بالاتر صعود کردیم. در پایان آن فصل جایزه خاصی دریافت نکردم، برای همین می‌خواهم این جایزه را به خودم در آن سال تقدیم کنم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها