به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۴۵۷۰۲

چطور بهترین روانپزشک تهران را انتخاب کنیم؟

گروه سلامت: پیدا کردن یک پزشک خوب در هر زمینه‌ای برای بسیاری از افراد یک دغدغه بزرگ محسوب می‌شود. برخی از افراد در چنین زمینه‌هایی وسواس و حساسیت بسیاری دارند و سعی می‌کنند حتی با وجود چالش‌های بسیار، بهترین پزشک را برای درمان بیماری و مشکلات خود انتخاب کنند.
چطور بهترین روانپزشک تهران را انتخاب کنیم؟
این در حالی است که انتخاب یک روانپزشک خوب در تهران از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و در‌عین‌حال چالش برانگیز‌تر است. قطعاً روانپزشکان زیادی در شهر تهران فعالیت می‌کنند و این موضوع انتخاب بهترین روانپزشک تهران را برای شما کمی سخت کرده‌ است. با‌این‌حال اگر به سلامت روان خود اهمیت می‌دهید و برای داشتن یک زندگی نرمال تلاش می‌کنید، نباید پیدا کردن یک پزشک متخصص و متبحر برایتان دشوار باشد. اگر تا پایان مقاله همراه ما باشید، به شما کمک می‌کنیم که بهترین و باتجربه‌ترین روانپزشک تهران را انتخاب کنید.
 
روانپزشک چه کسی است؟
قبل از هر چیزی بهتر است به یک تعریف مشخص از علم روان‌پزشکی برسیم. اگر بدانید دکتر اعصاب و روان دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد، بهتر می‌توانید بهترین روانپزشک با تجربه در تهران را پیدا کنید. در تعریف دکتر و متخصص اعصاب و روان می‌توان گفت پزشکی است که به درمان بیماری‌های روحی و روانی می‌پردازد. ازآنجاکه این پزشک متخصص در حیطه تخصصی خود آموزش‌دیده است، می‌تواند در زمینه روانپزشکی برای درمان بیماری‌های روحی و روانی به تجویز دارو نیز بپردازد. دکتر اعصاب و روان علاوه بر روان‌درمانی از طریق جلسات مشاوره، به معاینه فیزیکی و آزمایش نیز می‌پردازد و در صورت لزوم برای بیمار خود دارو تجویز می‌کند. بسیاری از افراد علم روانشناسی و روانپزشکی را با هم یکی می‌دانند، درحالی‌که این دو شاخه از علم پزشکی به شکل قابل‌توجهی با یکدیگر تفاوت دارند. روانشناس مدرک پزشکی ندارد و نمی‌تواند دارو تجویز کند. درحالی‌که روانپزشک تهران دارای مدرک پزشکی است و در دانشکده پزشکی تحصیل کرده است. البته دکتر اعصاب و روان می‌تواند با مشاور روانشناس و روانکاو همکاری و مشورت داشته باشد.



تخصص و مهارت روانپزشک
تشخیص و درمان بیماری‌های روحی روانی از وظایف اصلی هر دکتر اعصاب و روان است. بیماری‌های روانی به دلایل متعددی ایجاد می‌شوند. گاهی ممکن است اختلالات روانی در نتیجه یک بیماری فیزیکی ایجاد شود. به‌این‌ترتیب یک پزشک اعصاب و روان باید در زمینه پزشکی عمومی و عصب شناسی، روانشناسی، زیست بیوشیمی و داروشناسی تخصص، تجربه و توانایی داشته باشد تا بتواند ضمن تشخیص علائم بیماری و ریشه‌یابی آن به درمان بیماری‌های روحی و روانی بپردازد. به همین خاطر انتظار می‌رود که بهترین روانپزشک تهران علاوه بر تخصص و مهارت در حیطه پزشکی خود، در زمینه ارتباط با بیمار نیز بیشتر از سایر پزشکان تبحر داشته باشد. قطعاً نحوه ایجاد تعامل و ارتباط پزشک با بیمار در روند درمان و کنترل بیماری‌های روانی و روحی نقش بسیار مؤثری دارد.

روانپزشک دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟
در بندهای قبل به وظایف پزشک اعصاب و روان اشاره کردیم، اما اگر به‌صورت دقیق با کار یک متخصص بیماری‌های روانی آشنا شوید، پیدا کردن بهترین روانپزشک با تجربه در تهران برایتان آسان‌تر خواهد بود. همان‌طور که مشخص است، این پزشک در حوزه اعصاب و روان تخصص داشته و به درمان اختلالات روانی، ذهنی و عاطفی می‌پردازد. درواقع این پزشک باید قادر به تشخیص و درمان هر نوع اختلال در حوزه اعصاب و روان باشد. گاهی برخی از مشکلات روانی با روش‌های مشاوره و روانشناسی قابل درمان نیستند و یا پیشرفت بیماری آنقدر زیاد است که درمان آن‌ها نیازمند مداخله دارویی است.
در این زمان نقش روانپزشک پررنگ‌تر می‌شود. این پزشک متخصص می‌تواند بسیاری از بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر و غیره را تشخیص داده، کنترل و درمان کند. روانپزشک به درمان ناهنجاری‌های شکل گرفته در رابطه بین مغز و اقدامات هر فرد می‌پردازد.‌ این ذهنیت که تنها بیماران دارای اختلال روانی و روحی باید به روانپزشک تهران مراجعه کنند، سبب شده که درمان بیماری‌های مربوط به این حوزه برای بسیاری از افراد چالش برانگیز شود.
 
اهمیت انتخاب روانپزشک باتجربه در تهران
همان‌طور که گفتیم دکتر اعصاب و روان از نظر تحصیلی در دانشکده پزشکی تحصیل کرده و دارای مدرک پزشکی عمومی است. روانپزشکان بعد از دریافت این مدرک باید دوره‌های آموزش آکادمیک و دانشگاهی را پشت سر بگذارند تا در زمینه روانپزشکی نیز تخصص لازم را کسب کرده و ضمن دریافت آموزش‌های علمی و تخصصی در حوزه مربوطه به‌عنوان فوق تخصص روانپزشکی به درمان بیماری‌های عصبی بپردازند. حوزه روانپزشکی یک حوزه بسیار حساس در علم پزشکی است و به تجربه و مهارت زیادی نیاز دارد.
تمامی روانپزشکانی که دارای مجوز طبابت هستند، مدرک تحصیلی مشابهی دارند؛ اما آنچه که سبب تمایز بهترین روانپزشک تهران می‌شود، تجربه و مهارت بالایی است که در سال‌های طبابت خود به‌دست آورده است. درواقع ما به دنبال یک پزشک متخصص تیزبین، دقیق و با ویژگی‌های شخصیتی خاص در این حوزه درمانی هستیم. قطعاً اگر بیماری‌های روانی و عصبی به‌درستی تشخیص داده نشوند، ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به فرد بیمار وارد شود. به‌این‌ترتیب می‌توان اهمیت انتخاب دکتر روان درمان باتجربه در تهران را درک و توجیه کرد. حتماً می‌دانید که درمان بیماری‌های عصبی و روانی به مراتب مهم‌تر از بیماری‌های فیزیکی و جسمی است.

ویژگی‌های بهترین روانپزشک
صفت بهترین یک ملاک نسبی است که برای انتخاب پزشک کاربلد در این حوزه پزشکی در نظر گرفته می‌شود و ممکن است این ملاک برای هر فرد به شکل خاصی تعریف شود، اما در کل می‌توان گفت برای انتخاب بهترین روانپزشک تهران ویژگی‌های خاصی تعریف‌شده که بر اساس آن می‌توانید محبوب‌ترین و معروف‌ترین پزشک فوق تخصص اعصاب و روان را پیدا کنید.
 
تخصص
اولین فاکتور در انتخاب یک پزشک کاربلد در این حوزه، سطح تحصیلات و میزان تخصص او است. طبیعتاً شما نیز در انتخاب بهترین دکتر قبل از هر چیزی، رزومه تحصیلی ایشان را بررسی می‌کنید. اگرچه تمامی روانپزشکان دارای صلاحیت پزشکی، مدارک تحصیلی عالیه را دارند، اما توانایی پزشکان در این زمینه و تمایز آن‌ها از یکدیگر به میزان تخصص پزشک نیز بستگی دارد.

وجدان کاری و درمان مشاوره محور
هر پزشک یا هر فرد شاغل دیگر باید وجدان کاری داشته باشد. این یک مسئله بدیهی است که در تمام مشاغل یک امر ضروری محسوب می‌شود. ازآنجا‌که روانپزشک تهران به‌صورت مستقیم با ذهن و روان بیماران سروکار دارد و تأمین سلامت روان بیمار به عهده او است، باید وجدان کاری داشته باشد. چگونگی روند درمان و نتیجه‌ای که بیمار از جلسات روانپزشکی دریافت می‌کند، به وجدان کاری پزشک بستگی دارد. روانپزشکی که سعی می‌کند صرفاً با درمان‌های دارویی بیمار خود را درمان کند، از وجدان کاری برخوردار نیست. یک متخصص اعصاب و روان باید به‌عنوان بخشی از تیم سلامت روانی قبل از اینکه به دنبال تجویز دارو و نوشتن نسخه باشد، به درمان مشاوره محور بپردازد.

بسیاری از بیمارانی که به چنین متخصصی مراجعه می‌کنند، معمولاً از جلسات مشاوره و روانشناسی نتیجه مؤثری دریافت نکرده‌اند، اما این بدان معنی نیست که این افراد باید حتماً به درمان دارویی بپردازند. روانپزشک تهران می‌تواند بر اساس تخصص و تجربه خود و همکاری ‌و تعامل با روانشناس و مشاور روانی، درمان‌های مشاوره محور مانند: درمان رفتاری- شناختی را برای بیمار خود انجام داده و در کنار آن نیز درمان دارویی را پیش بگیرد. اگر اختلالات روانی صرفاً با تجویز دارو درمان شوند، یک پزشک عمومی نیز می‌تواند این داروها را تجویز کند. روانپزشکی که وجدان کاری داشته باشد، از تجویز داروی بی‌مورد پرهیز کرده و سعی می‌کند سایر جنبه‌های درمانی را نیز به‌کار بگیرد.

 
نحوه ارتباط روانپزشک با بیمار
قطعاً بیماری که به متخصص اعصاب و روان مراجعه می‌کند، از وجود یک اختلال روانی یا عصبی در خود، آگاه است و حتماً از این بابت نگرانی‌های بسیاری دارد. این تشویش و نگرانی می‌تواند بیماری او را تشدید کند. نحوه ارتباط پزشکان این حوزه درمانی با بیمار نقش بسیار مؤثری در روند درمان دارد. روانپزشک تهران قبل از اینکه برای درمان بیماران به مدرک پزشکی خود تکیه کند، باید به‌عنوان یک روان‌درمانگر صبور، خوش‌خلق و در کل با شخصیت، با بیمار خود ارتباط برقرار کند.
در این صورت می‌تواند با ایجاد یک تعامل مثبت، نگرانی و اضطراب را از مراجعه‌کننده دور کرده و در کمال آرامش و افزایش اعتماد و عزت‌نفس در بیمار مشکل او را تشخیص داده و روند درمانی مؤثر را آغاز کند. همان‌طور که گفتیم برخی از فرهنگ‌های غلط باعث‌شده که بیماران روانی احساس شرم یا خجل بودن داشته باشند و این جزو مهارت‌های یک روانپزشک با تجربه در تهران است که بتواند بدون آسیب به شخصیت بیمار به بهترین شکل ممکن او را درمان کند. همین ویژگی است که سبب‌شده گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان به چنین شهرت و محبوبیتی در بین مردم برسد.

ایجاد اعتماد به نفس در بیمار
ایجاد اعتماد و عزت‌نفس در بیمار روانی نقش بسیار مهمی در تسریع روند درمان و بهبودی کامل او دارد؛ به همین خاطر می‌توانیم این مبحث را به‌صورت مجزا بررسی کنیم. بهترین روانپزشک تهران باید در جلسات اولیه مراجعه بیمار از طریق ارتباط چشمی قوی و دادن حق انتخاب، اعتماد کافی را نسبت به خود در بیمار ایجاد کند. مراجعه‌کننده باید بتواند به‌راحتی با دکتر اعصاب و روان ارتباط برقرار کرده و تمامی مشکلات خود را به پزشک انتقال دهد. دکتر متخصص نیز باید با صبوری و دقت به بیمار خود گوش سپرده و مشکلات او را ارزیابی کند. درواقع این پزشک باید شرایط را طوری مدیریت کند که بیمار در ارائه مشکلات خود احساس ضعف نداشته باشد. احساس احترام، صمیمیت و اعتمادی که بین بیمار و پزشک شکل می‌گیرد به درمان مؤثر منتهی می‌شود.
 
تشخیص دقیق و بررسی سوابق بیمار
طبیعتاً شرایط هر بیمار روحی و روانی با بیمار دیگر کاملاً متفاوت است. گاهی ممکن است برخی بیماری‌های فیزیکی و مصرف برخی از داروها منجر به بروز اختلالات روانی شده باشند. به همین خاطر اگر روانپزشک تهران تجربه و مهارت کافی داشته باشد، باید سابقه مراجعه‌کننده را به‌درستی بررسی کند و از شرایط جسمی و روحی او مطلع شود. به همین خاطر جلسه مشاوره در روند درمان بیماری‌های روانی بسیار مهم و حساس است. متخصص اعصاب و روان باید بدون عجله بر مشکلات بیمار تمرکز کرده و تمام جوانب را بررسی کند.
به‌این‌ترتیب می‌تواند نوع بیماری و شدت آن را به‌درستی تشخیص داده و برای شروع درمان یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد. این متخصص باید حتی از داروهای روتین و معمول بیمار خود نیز اطلاع داشته باشد تا با آگاهی به این موضوع از تداخلات دارویی جلوگیری کند. در نهایت می‌توان گفت متخصص روان‌درمانگر باید بتواند بیمار را به زندگی عادی برگرداند. شما می‌توانید تمامی این ویژگی‌ها را در گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان مشاهده کنید.

روند درمان اختلالات روانی
بررسی روند درمان روانی می‌تواند به شناخت بهترین روانپزشک با تجربه در تهران کمک کند. درمان بیماری‌های اعصاب و روان از حساسیت بالایی برخوردار است و معمولاً روانپزشکان برای روان‌درمانی یک برنامه‌ریزی هدفمند و مشخص دارند. بهترین و باتجربه‌ترین روانپزشک تهران بر اساس برنامه منظمی که برای خود دارد، طی جلسات مشاوره با بیمار دیدار و گفتگو کرده و سعی می‌کند که در این جلسات الگوهای رفتاری و فکری و تمام جنبه‌های جسمی و روحی بیمار را بررسی کند تا ضمن پیدا کردن ریشه مشکلات او، راهی برای درمان آن انتخاب کند.
 
این پزشک متخصص حتی به طرز نگاه کردن، حرکات دست و سایر حرکات بیمار هنگام صحبت او توجه می‌کند. در نهایت متخصص روان‌درمانگر با پردازش جنبه‌های رفتاری، خلق‌وخو و رفتار بیمار، عملکرد کلی او را ارزیابی می‌کند. بهترین روانپزشکان بر اساس رویکردی که در حوزه روان‌درمانی وجود دارد، از ابزارهای خاصی برای تشخیص نوع و شدت اختلال روانی و انتخاب یک روش مناسب برای درمان آن استفاده می‌کنند و سعی دارند در معاینه وضعیت روانی، هرگونه احتمال را کنار بگذارند.

تست‌های روانپزشکی
از انواع تست‌هایی که روانپزشک تهران برای تشخیص اختلالات روانی از آن‌ها استفاده می‌کند، می‌توان موارد زیر را نام برد.
•    تست اختلال شخصیت مانند مقیاس وسواس فکری عملی
•    تست اختلال خلق‌وخو مانند مقیاس خودسنجی
•    تست اضطراب مانند مقیاس اضطراب اجتماعی
•    تست افسردگی مانند مقیاس درجه‌بندی افسردگی
•    اختلال خوردن مانند ارزیابی رفتار غذا خوردن
•    تست روان‌پریشی مانند مقیاس ارزیابی علائم مثبت و منفی

ابزارهای زیست پزشکی
روانپزشکان گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان از برخی ابزارهای زیست پزشکی خاص برای تشخیص قطعی بیماری روانی استفاده می‌کنند که ازجمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    معاینات فیزیکی
•    آزمایش خون برای ارزیابی شیمی خون، عملکرد کبد و کلیه‌ها که می‌تواند روی مغز اثر بگذارد
•    نوار مغز جهت تشخیص ناهنجاری‌های الکتریکی مغزی مانند: ضربه مغزی، صرع و غیره
•    تصاویر سی تی اسکن، ام آر آی و پی ای تی مغزی جهت بررسی لخته خون، جراحت و تومور مغزی
•    آزمایش مواد جهت تشخیص داروهای مجاز و غیر مجاز در نمونه ادرار یا خون
•    آزمایش بیماری‌های مقاربتی برای تشخیص اچ‌آی‌وی و بیماری‌هایی از این قبیل که می‌تواند روی مغز اثر بگذارد.

دارودرمانی
زمانی که بهترین روانپزشک تهران نوع اختلال و شدت آن را در بیمار تشخیص داد، از داروهای قانونی و مجاز در حوزه روانپزشکی استفاده می‌کند. با توجه به اینکه داروهای درمانی در این حوزه عملکرد متفاوتی با یکدیگر دارند، متخصص باید بر عملکرد دارو و قدرت جذب، پخش و دفع آن در بدن آگاهی کامل داشته باشد. برخی از بیماران انتظار دارند که در اولین مرحله از دارو درمانی به نتیجه مطلوب برسند، اما لازم است بدانید که تأثیر مطلوب داروها در ترکیب مناسب آن‌ها حاصل می‌شود. با توجه به این که متخصص اعصاب و روان از ترکیب چند دارو استفاده می‌کند، ممکن است عمل تنظیم دارو و پیدا کردن ترکیب مناسب آن کمی زمان‌بر باشد و این یک امر طبیعی است. داروهایی که روانپزشک تهران در حوزه روانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در چند دسته تقسیم‌بندی‌شده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:
 
•    داروهای ضد افسردگی که برای درمان اختلالات اضطراب، اختلال شخصیت مرزی، اختلال خوردن و درمان افسردگی استفاده می‌شوند
•    داروی ضد اضطراب برای درمان اختلالات اضطراب
•    آرامبخش‌هایی مانند: خواب‌آور و داروهای بیهوشی مقطعی که برای درمان بی‌خوابی، ترس و مشکلاتی از این قبیل مؤثر است
•    داروهای ضد روان‌پریشی که برای درمان روان‌پریشی و دوره‌های شیدایی کاربرد دارد
•    داروهای محرک که برای درمان حمله خواب استفاده می‌شود
•    داروهای تعدیل‌کننده اعصاب که در درمان اختلال دو قطبی و اسکیزوفرنی عاطفی مؤثر است

نکته
بیماری روانی به مراتب سخت‌تر از بیماری‌های جسمی است و ازآنجا‌که مغز انسان به‌عنوان فرمانده کل بدن دچار ناهنجاری‌های مختلف می‌شود، درمان آن با چالش‌های بیشتری همراه خواهد بود. گاهی ممکن است این ناهنجاری‌ها به قدری تشدید شوند که به قسمت‌هایی از مغز، آسیب فیزیکی وارد کنند. درصورتی‌که روند درمانی فوق در درمان بیماری‌های روحی و روانی مؤثر واقع نشده و کنترل اختلال با مشکلات بیشتری همراه شود، روانپزشک تهران از روش‌های درمانی دیگری ازجمله: شوک درمانی از طریق اتصال جریان برق به مغز، تحریک عمیق مغزی از طریق کاشت میله‌های الکتریکی در قسمت‌هایی از مغز و جراحی روانی روی بخش‌هایی از مغز که به خاطر اسکیزوفرنی شدید آسیب دیده‌اند، استفاده می‌کند. این روش‌ها معمولاً زمانی استفاده می‌شوند که شدت بیماری بسیار زیاد بوده و کنترل آن با دارو درمانی و سایر روش‌ها امکان‌پذیر نباشد. البته لزومی ندارد که در این مورد نگرانی داشته باشید. گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان در تهران هرگونه اضطراب و نگرانی بی‌مورد را از مراجعه‌کننده دور کرده و سعی می‌کنند که ضمن ایجاد بهترین شرایط روحی برای بیمار روند درمان را آغاز کنند.
 
چه زمانی به روانپزشک تهران مراجعه کنیم؟
بیماری روحی روانی شامل طیف گسترده‌ای از اختلالات و مشکلات اعصاب و روان شامل: افسردگی، اختلال دو قطبی، اسکیزوفرنی، توهم، اختلال استرس پس از سانحه، اختلالات اشتها ازجمله پرخوری یا بی‌اشتهایی، افکار خودکشی گرایانه، خودزنی، اعتیاد، بی‌خوابی و مشکلات خواب، افکار وسواسی، رفتارهای خشونت‌آمیز ناگهانی، افکار منفی، مشکلات حافظه، اختلال تکاملی عصبی ازجمله بیش فعالی، افکار هذیانی، مشکل در تمرکز، استرس یا اضطراب شدید، احساس پریشانی دائمی و عدم توانایی در کسب آرامش، افکار مربوط به صدمه زدن به دیگران، مشکلات مربوط به تصور فرد از بدن خود و اختلالاتی از این قبیل می‌شود. اگر احساس می‌کنید که با هر یک از این اختلالات روانی مواجه هستید یا در اطراف خود افردای را می‌شناسید که به این اختلالات دچار هستند، باید بهترین روانپزشک تهران را پیدا کنید. گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان بهترین انتخاب برای شما است.

نحوه پیدا کردن روانپزشک باتجربه در تهران
تا اینجا ویژگی‌های یک متخصص اعصاب و روان باتجربه را موردبررسی قرار دادیم. طبیعتاً شما نمی‌توانید تک‌تک روانشناسان تهران را ازلحاظ توانایی و مهارت‌های درمانی موردارزیابی قرار دهید، اما می‌توانید از طریق پرس‌و‌جو از اطرافیان و استفاده از تجربیات آن‌ها و یا جستجو در سایت‌های مربوطه بهترین روانپزشک تهران را پیدا کرده و با بررسی رزومه ایشان و میزان رضایتمندی مراجعه‌کنندگان، از میزان تخصص و توانایی‌های تجربی و مهارت پزشک منتخب خود، آگاه‌شده و اطمینان حاصل نمایید.
حوزه روانپزشکی خود شامل طیف گسترده‌ای از تخصص‌های روان‌درمانی مانند: روانپزشکی کودک و نوجوان، روانپزشکی جوانان و بزرگسالان، روانپزشکی سالمندان، روانپزشکی اعتیاد، روانپزشکی قانونی برای بررسی سلامت روان در سیستم حقوقی و تخصص‌های دیگر می‌شود. گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان از مجموعه پزشکان فوق تخصص در حوزه‌های مختلف روانپزشکی تشکیل‌شده که به خوبی می‌توانند اختلالات و بیماری‌های مختلف را در این حوزه درمان کرده و بیماران خود را به زندگی روتین و عادی آن‌ها بازگردانند.
 
جمع‌بندی
در این مطلب راجع به نحوه انتخاب بهترین روانپزشک تهران صحبت کردیم و ویژگی‌های بهترین متخصص اعصاب و روان را موردبررسی قرار دادیم. متخصصین روان‌درمانگر بیشتر از سایر پزشکان در حوزه پزشکی خود آموزش‌دیده و مهارت دارند، اما ازآنجاکه همیشه معیارهای خاصی برای تعریف بهترین دکتر در حوزه‌های مختلف پزشکی وجود دارد، اکثر افراد سعی می‌کنند که برای درمان و رفع اختلالات عصبی خود و یا عزیزانشان بهترین پزشک را انتخاب کنند. با توجه به حساسیت‌هایی که درمان بیماری‌های روحی و روانی می‌طلبد، انتخاب بهترین دکتر از اهمیت زیادی برخوردار است.
قطعاً یک پزشک با تجربه شناخت و تسلط بهتری بر رفتارهای روانشناختی افراد داشته و با تشخیص درست و ارزیابی بیماری با استفاده از ابزارهای روانپزشکی، بهترین برنامه درمانی را برای مراجعین خود انتخاب می‌کند. آنچه در این پروسه درمانی موردتوجه قرار می‌گیرد، نحوه رفتار روانپزشک تهران با مراجعین است که به سبب آن بیماران به‌راحتی می‌توانند مشکلات خود را بازگو کرده و با افزایش اعتماد به نفس بر مشکلات خود چیره شوند. گروه روانشناسی و روانپزشکی ویان از متخصصین با تجربه و توانا تشکیل‌شده که می‌توانند در زمینه‌های مختلف روانپزشکی به درمان نتیجه‌گرا و کامل بیماران اعصاب و روان برسند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها