به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۴۸۱۲۵

نحوه مصرف پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی مکمل غذایی طبیعی

گروه کسب و کار: در این مقاله شما را با نحوه مصرف پودر سوپرفود nbsدکتر خلخالی، آشنا میکنیم تا بتوانید با استفاده از این مکمل، سلامتی خود را تضمین کنید.
نحوه مصرف پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی مکمل غذایی طبیعی
پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی    
امروزه بسیاری از افراد، با استفاده از مکمل‌های غذایی متنوعی میتوانند در راستای بهبود سلامتی خود قدمی موثر را بردارند، اما هر محصولی نمیتواند قابل اعتماد باشد. پس در اینجا شما را با نحوه مصرف پودر سوپرفود، محصولی خاص و معتبر با نام پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی ، آشنا میکنیم. این نام، نامی آشناست و برندی معتبر که مکمل‌های غذایی بسیاری را تولید و حتی صادر میکند. هدف از استفاده یک مکمل غذایی آن است که بتوانید برای حفظ سلامتی خود، در مدت زمانی مشخص از آن استفاده کنید تا برایتان اثر بخش باشد.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

این شرکت نام آشنا فعالیت خود را از سال 2019 تحت عنوان NBS Organik به عنوان تولید کننده مکمل‌های غذایی طبیعی  در سطح ملی و بین المللی در شهر استانبول آغاز کرده و تا به امروز این فعالیت ادامه دارد. محصولات شرکت  nbsدکتر خلخالی، محصولاتی متشکل از غلات طبیعی است که مصرف این محصولات، میتواند مشکلات و نارسایی‌های ناشی از تغذیه ناقص و ناسالم را بهبود بخشد. بنابراین استفاده از محصولات ارگانیک این شرکت معتبر، تمام نگرانی‌های شما را به حداقل میرساند. در ادامه به نحوه مصرف پودر سوپرفود اشاره شده است تا به راحتی از آن استفاده کنید.

 
 
با محصول جذاب سوپرفود nbs آشنا شوید
پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی، متشکل از غلات گندم و ویتامین‌ها، مینرال‌ها، ترکیبات فنلی، امگا 3، امگا 6 و امگا 9، آنتی اکسیدان‌ها، فلانوئیدها، آنزیم‌های پروتئولیتیک و سایر مواد فرازیستی مهم است. این محصول با روشهای نوین، مهندسی شده است و بسیار خاص و موثر میباشد. اگراحساس خستگی میکنید و نیاز به یک مکمل حرفه ای دارید، باید گفت که پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی میتواند انتخابی درست و تضمینی باشد. چرا که تمام نیازهای روزانه بدن به ویتامین‌ها و مواد مغذی را تامین میکند و در نهایت با مطالعه این متن در ادامه، با نحوه مصرف پودر سوپرفود نیز آشنا میشوید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980
 
آیا استفاده از پودر سوپرفودnbs دکتر خلخالی، ممنوعیت و محدودیت دارد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت: ( بله پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی دارای ممنوعیت مصرف برای برخی بیماران است! ). در مواردی خاص که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد، ممنوعیت مصرف وجود دارد:کسانی که بیماری FMF و ALS دارند، اشخاصی که دارای بیماری سلیاک یا (حساسیت به گلوتن) هستند، اشخاصی با بیماری صرع مقاوم به درمان، اشخاصی که پیوند عضو انجام داده اند و اشخاصی که دارای بیماری خود ایمنی با منشا ژنتیکی هستند. در نهایت لازم به ذکر است که در مورد نحوه مصرف پودر سوپرفود برای تمامی این اشخاص، با توجه به نوع بیماری آنها، طریقه مصرف متفاوت را شرح دهیم.
 
نحوه مصرف پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی برای اشخاصی با شرایط خاص
نحوه مصرف پودر سوپرفود در افرادی که دارای فشارخون و یا بیماری دیابتی هستند، متغیر است. این اشخاص باید بعد از صبحانه از دوز یک چهارم قاشق چایخوری (به اندازه یک عدس) پودر سوپرفود، شروع کنند و هر پنج روز اثرات محصول را با مشاور خود در میان بگذارند. این افراد باید از مشاوری که محصول را از او خریداری کرده‌اند برای بالا بردن میزان مصرف، مشورت بگیرند. پودر سوپرفود nbs دکتر خلخالی، خاصیت انرژی بخشی دارد که باعث رفع خستگی نیز میشود. بهتر است در میزان مصرف این محصول، دقت شود. در صورت مصرف بیش از اندازه، ممکن است فشار و یا قند خون افرادی که مبتلا به این بیماری‌ها هستند، دچار نوسان شود. این نوسان یک امر طبیعی است و بعد از گذشت مدتی تنظیم می‌شود، پس جای نگرانی نیست.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

به علت اینکه پودر سوپرفود nbs در حالت کلی سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند، در افرادی که دچار بیماری‌های خود ایمنی مانند: روماتیسم، ام اس، پسوریازیس، پنفیگوس وغیره هستند، سیستم ایمنی به یکی از بافت‌های بدن حمله می‌کند. با این امر،  ابتدا بیماری تشدید میشود و بعد از مدتی یک یا حداکثر دو ماه کم کم علائم  بیماری روبه خاموشی رفته و سیستم ایمنی بدن تنظیم می‌شود و دیگر به بدن حمله نخواهد کرد. با توجه به توضیحات فوق، بهتر است در مصرف این مکمل غذایی دقت شود و در صورتی که دارای بیماری خود ایمنی هستید که منشاء ژنتیکی دارد، توصیه می‌شود از محصول استفاده نشود. اشخاصی که در بدنشان پلاتین، پروتز و یا جسم خارجی مانند باطری قلب و غیره دارند، فقط با هماهنگی مشاور شرکت می‌توانند از این محصول استفاده کنند. خانم‌های باردار نیز قبل از مصرف پودر سوپرفود nbs باید با پزشک خود مشورت کنند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980



انواع پودرهای سوپرفود
nbs دکتر خلخالی را بشناسید:    
در اینجا قصد داریم شما عزیزان را با انواع این محصول آشنا کنیم، همینطور در ادامه، به نحوه مصرف پودر سوپرفود  اشاره شده است که میتواند برایتان جالب باشد:

اطلاعات بسته بندی سوپرفود VIP
پکیج یک ماهه: حاوی 70 گرم برای مصرف 30 روزه در افرادی با وزن 70 کیلوگرم، پکیج  دو ماهه: حاوی 140 گرم برای مصرف 60 روزه در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم، پکیج سه ماهه: حاوی 210 گرم برای مصرف 90 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم است. پکیج چهار ماهه: حاوی 280 گرم برای مصرف 120 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم، پکیج خانواده: حاوی 400 گرم برای مصرف 45 روز یک خانواده 4 نفره با وزن 60 الی 70 کیلوگرم و پک فامیلی: حاوی 800 گرم برای مصرف 45 روز یک خانواده 8 نفره با وزن 60 الی 70 کیلو و یا مصرف 90 روز یک خانواده 4 نفره با وزن 60 الی 70 کیلوگرم است.

اطلاعات بسته بندی سوپرفود گلد
پکیج یک ماهه: حاوی 70 گرم برای مصرف 30 روز در افرادی با وزن 70 کیلوگرم، پکیج دو ماهه: حاوی 140 گرم برای مصرف 60 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم و پکیج سه ماهه: حاوی 210 گرم برای مصرف 90 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم است. پکیج چهار ماهه: حاوی 280 گرم برای مصرف 120 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم، پکیج خانواده: حاوی 400 گرم برای مصرف 45 روز یک خانواده 4 نفره با وزن 60 الی 70 کیلوگرم، پکیج فامیلی: حاوی 800 گرم برای مصرف 45 روز یک خانواده 8 نفره با وزن 60 الی 70 کیلو و یا مصرف 90 روز یک خانواده 4 نفره با وزن 60 الی 70 کیلوگرم است.



مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

اطلاعات بسته بندی سوپرفود Premium
پکیج یک ماهه: حاوی 70 گرم برای مصرف 30 روز در افرادی با وزن 70 کیلوگرم، پکیج دو ماهه: حاوی 140 گرم برای مصرف 60 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم، پکیج سه ماهه: حاوی 210 گرم برای مصرف 90 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم است.  پکیج چهار ماهه: حاوی 280 گرم برای مصرف 120 روز در افرادی با وزن 60 الی 70 کیلوگرم، پکیج خانواده: حاوی 400 گرم برای مصرف 45 روز یک خانواده 4 نفره با وزن 60 الی 70 کیلوگرم، پکیج فامیلی: حاوی 800 گرم برای مصرف 45 روز یک خانواده 8 نفره با وزن 60 الی 70 کیلو و یا مصرف 90 روز یک خانواده 4 نفره با وزن 60 الی 70 کیلوگرم است.
 قیمت بسته‌های پودر سوپرفودnbs  دکتر خلخالی با توجه به نوع پکیج و بسته بندی‌های ذکر شده فوق، متفاوت است. شما هر بسته یا هر پکیج را انتخاب کنید، قیمت آن پک با دیگری متفاوت است. اما اگر برای سلامتی خود ارزش قائل باشید، هزینه برایتان خیلی حائز اهمیت نخواهد بود. بنابراین بیشتر به عملکرد محصول می‌اندیشید و ثمربخش بودن آن برایتان مهم است، نه قیمت آن.
 
بررسی مصرف سوپرفودها و تأثیر روی بیماری
 پودر سوپر فود دکتر خلخالی، سیستم ایمنی بدن شما رو بالا می‌برد، این پودر به رشد مجدد موهای فرد بسیار کمک می‌کند. کمک به داشتن پوستی شاداب و با طراوت، کاهش دردهای بدن، درمان مشکلات گوارشی، درمان دیابت و فشارخون، درمان بیماریهای قلبی و حتی آرتروز، درمان کم خونی، افسردگی، بی حالی و غیره از ویژگی‌های این پودر شگفت انگیز است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09023396980

سوپر فود NBS می‌تواند عفونت‌های بدن شما را از بین ببرد، همچنین مصرف سوپر فود NBS می‌تواند سردرد‌های میگرنی و درد مفاصل را کاهش دهد، به بهبود رماتیسم کمک کند، مصرف درست این پودر، به کنترل و بهبود بیماری   MS نیز کمک می‌کند. سوپر فود NBS  بیماری‌هایی که مربوط به ضعف ایمنی بدن است را از فرد دور نگه می‌دارد. سوپر فود NBS  در درمان کولیت روده، کنترل تشنج مغزی و صرع، بهبود آسم و آلرژی، حتی کمک به درمان سرطان، تنظیم هورمونی در زنان و درمان اختلال در قاعدگی، جلوگیری در ابتلا به سرما خوردگی، آنفولانزا، سینوزیت، رفع استرس، اضطراب و ترس، جلوگیری از آب آوردگی کبد نیز نقش بسزایی دارد.

 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها