به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۴۹۵۳۴

این استقلالی شاگرد ساپینتو می‌شود

این استقلالی شاگرد ساپینتو می‌شود
گروه ورزشی:انتظار می‌رود که سعید مهری تا 48 ساعت دیگر، رسما شاگرد ریکاردو ساپینتو شود.به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری نخستین جدا شده استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است. بازیکنی که قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران این تیم نیز خداحافظی کرد تا به احتمال فراوان، به فوتبال خود در لیگ قبرس و باشگاه آپوئل ادامه دهد.

مهری که در تابستان امسال نیز مورد توجه ساپینتو و آپوئل نیز قرار گرفته بود، در نهایت قراردادش را با استقلال تمدید کرد ولی اکنون همه چیز برای پیوستن این بازیکن به صدرنشین فعلی لیگ قبرس مهیا است و انتظار می‌رود او به زودی قراردادش را با این تیم به امضا برساند.

رسانه کرکیدا قبرس با اعلام این موضوع نوشت: مدیریت آپوئل پنجره نقل و انتقالات را باز کرده و آنها آماده هستند تا برای عقد قرارداد با هافبک ایرانی که مورد نظر ساپینتو است، چراغ سبز نشان دهند. انتظار می‌رود که سعید مهری ظرف 48 ساعت آینده وارد قبرس شده و قراردادش را به امضا برساند.این پایگاه خبری در ادامه نیز نوشته است: طی دوران حضور ساپینتو در استقلال، او فوتبالیستی بود که اعتماد پرتغالی را برای حضور در ترکیب تیم جلب کرد و اکنون او را به عنوان انتقالی در ژانویه انتخاب کرده است. این یعنی اینکه مهری به عنوان یک فوتبالیست، می‌تواند بیاید و مستقیماً در تیم ادغام شود.
برچسب ها: سعید مهری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها