به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۵۰۵۶۱

قتل پسر ۱۸ساله برای ۵۰۰ هزار تومان

قتل پسر ۱۸ساله برای ۵۰۰ هزار تومان
گروه حوادث: پسر جوان با حمله سارقان زورگیر و ضربه چاقوی آنها کشته شد. عاملان این جنایت به‌خاطر ۵۰۰هزار تومان مرتکب قتل شدند.به گزارش جام جم، ساعت ۱۱صبح شنبه ۲۳ دی امسال یکی از ماموران کلانتری یافت‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان قتل پسری ۱۸ساله قرار داد.در تحقیقات معلوم شد او قبل از مرگ راز اتفاقی که برایش افتاده را برای پسرعمویش فاش کرده است.

ماموران از پسرعموی مقتول تحقیق کردند که وی گفت: پسرعموی ۱۸ساله‌ام به‌عنوان کارگر در بازار آهن کار می‌کرد و با کسی اختلاف نداشت. شب حادثه بعد از پایان کارش در بازار آهن تهران راهی خانه شد که در محله یافت‌آباد مورد حمله دو مرد قرار گرفت. موتورسیکلت دو راکب داشت که چهره خود را با کلاه پوشانده بودند.

ترک‌نشین عقب موتورسیکلت از آن پیاده شد و سمت پسرعمویم آمد. در همان موقع چاقویی را سمت وی گرفت و تهدیدش کرد که هرچه پول، کارت‌بانکی، اموال قیمتی و گوشی تلفن‌همراه دارد در اختیار وی قرار دهد، در غیر این صورت بلایی سرش می‌آورد. پسرعمویم نمی‌دانست باید چه کار کند و با او جدال کرد و نمی‌خواست اموالش را به آن مرد غریبه بدهد. 

وی ادامه داد: مرد مهاجم که چاقو به دست داشت، دو ضربه به او زد که پسرعمویم زخمی کف خیابان افتاد. بعد ضارب جیب‌های او را گشت و وقتی ۵۰۰‌هزار تومان پیدا کرد آن را برداشت و از محل فرار کردند. وی بعد از دو روز بستری فوت کرد. همچنین در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مغازه‌ای در آنجا معلوم شد سارقان زورگیر بعد از مصدوم‌کردن پسر جوان با ضربه چاقو و سرقت پول‌هایش از محل فرار کردند.  محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سارق قاتل و همدستش ادامه دارد. 

درگیری مرگبار بابت طلب یک میلیاردی
مردی‌که بابت‌طلب یک‌میلیاردتومانی،بدهکاررا باضربه‌های میلگرد کشته وجسدش رادرسطل زباله انداخته بود،بازداشت شد. به گزارش جام‌جم، اوایل آذر امسال جسد مردی ۲۴ساله درسطل زباله درشرق استان تهران کشف شد که آثار جراحتی عمیق در قسمت سر و پهلوی او دیده می‌شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان تحقیقات پی بردند فردی در ساعات نیمه شب یک گونی بزرگ را که روی دوش خود حمل می‌کرده را داخل سطل زباله انداخته و فرار کرده‌است. در تحقیقات بعدی متوجه شدند مقتول تبعه افغانستان است و برادرش ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داده است.

برادر مقتول در جریان تحقیقات گفت: فردی تلفنی با برادرم حرف زد و بعد برادرم سوار تاکسی اینترنتی شد و به مقصد نامعلومی رفت. تا این‌که معلوم شد او آن شب به خانه‌ای در شمال تهران رفته که دو برادر از اتباع افغانستان در آنجا ساکن هستند. آنها بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

​​​​​​​یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: یک میلیارد تومان به مقتول قرض داده بودم اما پول را پس نمی‌داد. سرانجام طبق نقشه و با اصرار به خانه‌ام آمد. برسر بدهی‌اش حرف زدیم که دعوای‌مان بالا گرفت. با میلگردی که آماده کرده بودم، چند ضربه به سر و بدن او زدم. کیسه‌هایی که در استخر داشتم را آوردم و جسد را درون آن انداختم. بعد داخل یک پتو و گونی سفید رنگ قرار دادم و برادرم جسد را در خودرو گذاشت و بیرون برد و در سطل زباله در شرق استان تهران انداخت. با اعتراف او، برادرش هم گفته‌های وی را تایید کرد و تحقیقات از این دو برادر برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد. 
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها