به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۵۱۲۲۵

جورج کلونی کارگردانی بیشتر دوست دارد

جورج کلونی کارگردانی بیشتر دوست دارد
گروه فرهنگی:جرج کلونی بازیگر و کارگردان سینما می‌گوید کارگردانی برایش «مفرح‌تر» از بازیگری است.به گزارش هالیوود ریپورتر، چهره مشهور برنده اسکار به تازگی در مصاحبه با اسکای نیوز درباره آخرین پروژه کارگردانی خود یعنی فیلم «پسران در قایق» صحبت کرده و گفته از کارگردانی بیشتر از بازیگری لذت می برد. «پسران در قایق» در حال حاضر در سینماها در حال اکران است.
 
در این مصاحبه کلونی اعتراف کرد که وقتی صحبت از مقایسه کارگردانی با بازیگری می شود، برای او کارگردانی سرگرم‌کننده‌تر است، چون کنترل بیشتری دارد.وی افزود: من می توانم آنها را هدایت کنم تا کاری انجام دهند و مجبور نیستم یاد بگیرم که چگونه پارو بزنم.

بازیگر «جاذبه» ادامه داد: سرگرم کننده است که صبح وارد شوی و یک فیلمنامه بنویسی و بعد از کسی بخواهی چیزی را که نوشته ای بسازد، واقعاً همینطور است.در حالی که کلونی در ده ها فیلم سینمایی از جمله «اوشن یازده»، «بلیتی به بهشت»، «مایکل کلایتون» و «پس از خواندن بسوزان» و ... ایفای نقش کرده، در طول دوران کاری اش کارگردانی را با ساخت «اعترافات یک ذهن خطرناک» شروع کرد و از آن زمان تاکنون درام تاریخی «شب‌بخیر و موفق باشی» را سال ۲۰۰۵، کمدی ورزشی «کلاه‌چرمی‌ها» را سال ۲۰۰۸، درام سیاسی «نیمه ماه مارس» را سال ۲۰۱۱ و فیلم جنگی «مردان آثار ماندگار» را سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرده و پس از آن هم «تندر بار» و «محدوده شهر» را جلوی دوربین برده است.

کلونی به این نشریه گفت: با افزایش سن، باید کارهای دیگری انجام داد. نمی توانی فقط یک کار انجام دهی. من خوش شانس هستم زیرا در حالی که ۶۲ ساله هستم، کارهایی را که دوست دارم انجام می دهم و بسیاری از مردم این کار را نمی کنند. به خوبی از این شانس آگاه هستم و قدرش را می دانم؛ زیرا اگر من سرگرم نباشم، فکر می‌کنم روی مردم اثر می گذارد. اگر آنها به زندگی من نگاه کنند و ببینند از آن لذت نمی برم برایشان جای سوال ایجاد می شود.

اما طرفداران نباید برای ندیدن دوباره این بازیگر روی پرده بزرگ به خودشان نگرانی راه دهند زیرا او قرار است به زودی در کنار برد پیت در فیلم «گرگ‌ها» به نویسندگی و کارگردانی جان واتس دیده شود.کلونی گفت: هنوز بازیگری را هم دوست دارم و سرگرمم می‌کنم.فیلم «پسران در قایق» اثر جدید کلونی که بر اساس سفر تیم قایقرانی دانشگاه واشنگتن برای کسب طلا در المپیک ۱۹۳۶ برلین ساخته شده است، در حال حاضر در سینماها در حال نمایش است.
مرجع : مهر
برچسب ها: جورج کلونی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها