به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۵۱۲۵۱

مدت زمان دوری صلاح از میادین مشخص شد

مدت زمان دوری صلاح از میادین مشخص شد
گروه ورزشی:فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد که محمد صلاح، ستاره این کشور، تنها در دو بازی غایب خواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، صلاح در جریان دیدار تیم ملی مصر برابر تیم ملی غنا در دومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا مصدوم شد. 

مصدومیت او به حدی شدید بود که نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و مجبور به ترک میدان شد و حالت چهره و البته شرایط پایش باعث نگرانی شدید کادر فنی این تیم، طرفداران این بازیکن و حتی یورگن کلوپ شده بود که این موضوع را در نشست خبری مطرح کرد. بسیاری معتقد بودند که مصدومیت این ستاره مصری از ناحیه همسترینگ است و به همین دلیل احتمالا تا یک ماه دور از میادین خواهد بود که بدترین خبر ممکن برای تیم ملی کشورش و البته لیورپول بود. 

اما حالا فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرده است که کشیدگی در همسترینگ این بازیکن مشکل خیلی عجیب و خاصی نیست و صلاح تنها دو بازی در جام ملت‌های آفریقا را از دست خواهد داد. به این ترتیب او در بازی آخر مرحله گروهی برابر کیپ ورد و بازی مرحله یک هشتم در صورت صعود مصر به مرحله بعدی را از دست خواهد داد.مصر در حال حاضر با دو امتیاز از دو بازی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و بازی آخر برابر کیپ ورد که صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرده برای آنها بسیار حساس و مهم است.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها