به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۴۶۴۹۴

محمد صلاح دیشب وارد تاریخ لیورپول شد

محمد صلاح دیشب وارد تاریخ لیورپول شد
گروه ورزشی:محمد صلاح، ملی پوش مصری لیورپول، شبی تاریخی را مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس سپری کرد.
به گزارش ورزش سه، لیورپول در دیداری که شامگاه شنبه در آنفیلد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد، مقابل میهمانش، آرسنال، به تساوی یک بر یک رسید. در این مسابقه آرسنال با گابریل ماگالاش در دقیقه چهارم پیش افتاد اما محمد صلاح در دقیقه 29 گل تساوی لیورپول را به ثمر رساند.

محمد صلاح با گلزنی در این بازی، تعداد گل‌های خود را به 151 رساند تا با عبور از مایکل اوون، اسطوره لیورپول (150 گل)، در رده دهم بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر قرار بگیرد.صلاح همچنین با تاثیرگذاری روی 121 گل در 120 بازی (88 گل و 33 پاس گل)، تبدیل به بازیکنی شد که به طور مستقیم بیشترین گل را در تاریخ لیورپول در آنفیلد در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.

او همچنین به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که 10 گل یا بیشتر به سه تیم بزرگ، منچسترسیتی، آرسنال و منچستریونایتد، زده است.نکته جالب اینکه لیورپول در مسابقاتی که در در این فصل لیگ برتر از حریف خود عقب افتاده، 19 امتیاز کسب کرده است. این تیم در در بازی گل اول را دریافت کرده اما تنها یک بازی را شکست خورده، پنج بار پیروز شده و یک بازی را هم با تساوی به پایان رسانده است.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها