به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۵۳۲۹۲

زمان کاهش محسوس دمای هوای تهران

زمان کاهش محسوس دمای هوای تهران
گروه جامعه:براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان برای سه روز آینده به تناوب دارای آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره‌ای نواحی به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
به گزارش ایلنا،با توجه به پایداری نسبی هوا، در بعضی ساعات امکان انباشت آلاینده‌ها و در صورت عدم مهار منابع تولید آلاینده‌های جوی، کاهش موقتی کیفیت هوا در نواحی شهری و پرتردد مورد انتظار است.از پنجشنبه بعد از ظهر (۱۲ بهمن‌ماه) آسمان به‌تدریج ابری و از اواخر وقت تا بعد از ظهر جمعه (۱۳ بهمن‌ماه) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات بارش برف و باران و وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و رخداد مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

در بازه بعد از ظهر جمعه تا روز شنبه (۱۳ تا ۱۴ بهمن‌ماه) در بیشتر نواحی استان تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است. همچنین برای روز جمعه کاهش محسوس دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.آسمان شهر تهران فردا (۱۱ بهمن‌ماه) نیمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده، در بعد از ظهر همراه با غبار رقیق با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتی‌گراد و طی ‌پنجشنبه (۱۲ بهمن‌ماه) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر، در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۵-  درجه سانتی‌گراد، سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
برچسب ها: هواشناسی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها