به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۵۳۶۳۷

حیف است که بین ما و ژاپن یکی حذف می‌شود

حیف است که بین ما و ژاپن یکی حذف می‌شود
گروه ورزشی: تیم‌های ملی ایران و ژاپن فردا (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند. به گزارش ایسنا،علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که خیلی از رسانه‌های کشورهای مختلف اینجا هستند که نشان دهنده بزرگی بازی فرداست.

همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند، بازی می‌توانست در فینال باشد و حیف است که یکی از این دو تیم حذف شوند. ژاپن نشان داده که پیشرفت کرده و بازیکنان بزرگی دارد که در تمام تیم‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند.

او افزود: ما برای موفقیت به اینجا آمدیم و می‌خواهیم اتفاق مهمی برای مردممان رقم بزنیم. این برای دومین بار است که در مرحله حذفی به ژاپن برمی‌خوریم. در بازی قبلی باختیم و فردا بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. ما زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و به آن ۷۲ ساعت قانونی نرسیدیم ولی با کادر فنی و پزشکی خوبی که داریم به خوبی ریکاوری کردیم و آماده بازی فردا هستیم. فردا دعای ۸۰، ۹۰ میلیون ایرانی پشت سر ماست و می‌خواهیم کاری کنیم که دل مردم شاد شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا مانند بازی قبلی قول درخشش در ضربات پنالتی می‌دهد؟ گفت: گذشته‌ها گذشته است. ما فردا بازی مهمی داریم و این ریکاوری که باید انجام دهیم به بازیکنان ایران برمی‌گردد. ما باید ذهنمان را آماده کنیم. ما بازیکنان بزرگی داریم که ذهن قوی‌ای دارند و می‌توانیم با آمادگی در بازی فردا حاضر شویم. سخت است خصوصا اینکه بازی قبلی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و شما این موضوع را در بدن بازیکنان دیدید. این موضوع سخت است اما ذهن ما می‌تواند کمک کند. من امروز زمانی که بازیکنان را دیدم، آماده بازی فردا بودند.
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها